beantwoord

Geen voicemail tot 15 juli a.s. onacceptabel

• 9 juli 2013
  • 3 reacties
  • 1941 keer bekeken

Tevergeefs probeer ik vanaf zondag mijn voicemail af te luisten vanuit Oostenrijk. Na 3x gebeld te hebben met de klantenservice blijkt dat een migratie van het voicemailsysteem de oorzaak is. Helaas, tot 15 juli geen voicemail voor u...?! Onacceptabel, ik gebruik dit nummer als zzp'er ook zakelijk, gevolg boze klanten die niet teruggebeld worden en omzetverlies. Als dit (intern) probleem niet binnen 24u wordt opgelost, ben ik genoodzaakt een schadeclaim in te dienen en mijn ervaring te delen op social media. Ik ontvang graag een sms bericht wanneer het buitenland nummer om mijn voicemail af te luisteren weer werkt voor mij. Oh ja, ik ontving zojuist ook nog een sms van Telfort waarin ik erop gewezen werd dat ik nog niet al mijn voicemails heb afgesluiterd.. tja, ik noem het toch maar even, ik ga ervan uit dat alle voicemail berichten bewaard blijven zodat ik deze binnenkort weer af kan luisteren. Ook een klacht verstuurd via jullie site, klachtnummer: CM130709000335.
icon

Beste antwoord door Denise 10 juli 2013, 10:55

@etiennejacobs en JohanL,

Ik heb zojuist gereageerd in dit topic:
https://forum.telfort.nl/buitenland-257/voicemail-buitenland-niet-bereiken-15-juli-vanwege-technische-storing-35164/#post349436

Ik sluit hierbij dit topic voor het overzicht.

Denise
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Aanvulling: totdat mijn voicemail probleem is opgelost, mijn voicemail voor diegene die mij bellen afsluiten door bericht te laten horen dat mijn voicemailbox tijdelijk niet beschikbaar is. Zo wordt voorkomen dat mensen teleurgesteld zijn vanwege het uitblijven van mijn reactie op hun voicemail.
Dit is ook mijn probleem! Zelfde ervaring maar dan gewoon vanuit Nederland. Al sinds 1/7.
Bellers kregen eerst te horen "voicemailbox niet in gebruik" nu zelfs "nummer is niet in gebruik".
Reputatie 3
Badge +1
@etiennejacobs en JohanL,

Ik heb zojuist gereageerd in dit topic:
https://forum.telfort.nl/buitenland-257/voicemail-buitenland-niet-bereiken-15-juli-vanwege-technische-storing-35164/#post349436

Ik sluit hierbij dit topic voor het overzicht.

Denise