geen verbinding op bepaalde plaatsen

• 24 juli 2012
  • 1 reactie
  • 1975 keer bekeken

Alles werkt wifi gps behalve mijn telefoon. Als ik 100 meter van een paal ben heb ik een verbinding met telefoon.
Anders niet .... kan iemand mij helpen want telfort stuurt je 3x naar de winkel als je gewoon garantie hebt.

Op 24-7-2012 12:24, Telfort Klantenservice schreef:Geachte heer Rietdijk,

Dank u wel voor u reactie.

Telfort blijft bij haar voorgenomen besluit. U kunt het toestel ter reparatie opsturen.
Mede gelet op uw taalgebruik richting onze klantservice, nemen wij telefonisch geen contact met u op.Wilt u reageren op deze e-mail? Klik dan op onderstaande link.Let op! Na zeven dagen is het niet meer mogelijk om via de link op deze e-mail te reageren. Na zeven dagen kunt u alleen nog reageren door een nieuwe vraag in te sturen via het contactformulier op telfort.nl/contact.> Reactie versturen naar Telfort Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.Met vriendelijke groet,Telfort Klantenservice mobielDan bent u helaas voor u, een 10 jarige klant kwijt.
Ik breng hem nog 1x om u de laatste kans te geven, word hij weer in een bak gesmeten "valschade" dan stap ik naar kassa.
Ik heb al contact gehad met de consumentenbond en ik heb gewoon garantie.
Ook omdat u mij nu ook nog eens discrimineert, door te zeggen dat u mij niet telefonisch wil benaderen.
We leven in Nederland Vrijheid van meningsuiting...

"Mede gelet op uw taalgebruik richting onze klantservice, nemen wij telefonisch geen contact met u op."

Ik plaats dit ook op uw forum.

mvg F

ps Daarbij heb ik in de vorige mail gemeld dat ik geopereeerd ben en niet goed ter been ben.
Bedankt voor 10 jaar abbo maar ik zeg na deze op.

1 reactie

Badge
@grootebozewolf,

Ik begrijp dat het vervelend is dat uw toestel defect is, maar het is niet nodig om zo te keer te gaan tegen de klantenservice. Wij leven inderdaad in een vrij land maar er is wel een grens. Uw huidige toestel (vervangende toestel) heeft u uit coulance van ons gekregen. U had geen recht op een vervangend toestel gezien de getoonde defecten. Uw huidige toestel is ter reparatie opgestuurd zonder dat het reparatieformulier correct is ingevuld. Uw toestel is daarom ongerepareerd retour naar u verzonden. De klantenservice heeft u per e-mail laten weten dat u uw toestel opnieuw kunt opsturen. Er is nergens gezegd dat u naar de winkel moet gaan. U kunt de reparatie gewoon aanmelden via Mijn Telfort en uw toestel zelf opsturen via het postkantoor. Lees meer informatie over de reparatie via onze website.

Laïla

Reageer