beantwoord

Geen Spotify activatiecode ontvangen

• 18 januari 2020
  • 3 reacties
  • 90 keer bekeken

Reputatie 1

Hoi als ik mijn Spotify aan heb gezet bij mijn abonnement krijg ik geen verificatiecode!

Hoe kan ik dit oplossen? 

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 20 januari 2020, 08:25

Hoi @Jorn Riezebos, welkom op het forum. Wanneer heb je Spotify precies toegevoegd aan jouw abonnement? Het kan daarna tot 24 uur duren voordat je de activatiecode ontvangt. Als je het kort voor het plaatsen van dit bericht hebt gedaan, zou je de activatiecode inmiddels wel moeten hebben ontvangen. Als dat niet zo is kijk ik natuurlijk graag met je mee, dan kan je jouw forumprofiel aanvullen zodat de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”) er staan. Als je daarna hieronder een seintje geeft kan ik met je meekijken.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Jorn Riezebos, welkom op het forum. Wanneer heb je Spotify precies toegevoegd aan jouw abonnement? Het kan daarna tot 24 uur duren voordat je de activatiecode ontvangt. Als je het kort voor het plaatsen van dit bericht hebt gedaan, zou je de activatiecode inmiddels wel moeten hebben ontvangen. Als dat niet zo is kijk ik natuurlijk graag met je mee, dan kan je jouw forumprofiel aanvullen zodat de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”) er staan. Als je daarna hieronder een seintje geeft kan ik met je meekijken.

Reputatie 1

Het is gelukt hoor, super👍🏻

Reputatie 8
Badge +11

Helemaal goed, fijn dat het gelukt is @Jorn Riezebos, Veel luisterplezier en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer