beantwoord

Geen Spotify activatiecode gekregen

• 13 september 2019
  • 1 reactie
  • 46 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb hetzelfde probleem als de topicstarter. Ik heb Spotify premium aangezet in mijn abonnement. Ik heb een SMS ontvangen dat het verwerkt is. ZIe Spotify Premium ook in mijn abonnement staat in de Mijn Telfort app.
Maar ik heb geen activatie code ontvangen. Ook het aanvragen van een code via email of telefoonnummer werkt niet. Er wordt aangegeven dat de invoer niet herkent wordt. Ik heb al meerdere browsers geprobeerd.

Kunnen jullie me helpen?

Met vriendelijke groet,
Micha van Engelen

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 16 september 2019, 12:32

@MitchAngelo73 Hoi Micha, ik help je graag verder met jouw Spotify activatiecode!

Zo gauw je Spotify Premium hebt aangevraagd, moet dit in onze systemen worden verwerkt en een activatiecode aangemaakt worden bij Spotify. Dat kan even duren, het duurt maximaal 24 uur. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je de code inmiddels gebruikt hebt om Spotify Premium te activeren. Dat ziet er goed uit 🙂 Ik hoor het graag als ik iets voor je kan doen.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +9
@MitchAngelo73 Hoi Micha, ik help je graag verder met jouw Spotify activatiecode!

Zo gauw je Spotify Premium hebt aangevraagd, moet dit in onze systemen worden verwerkt en een activatiecode aangemaakt worden bij Spotify. Dat kan even duren, het duurt maximaal 24 uur. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je de code inmiddels gebruikt hebt om Spotify Premium te activeren. Dat ziet er goed uit 🙂 Ik hoor het graag als ik iets voor je kan doen.

Reageer