beantwoord

Geen sms berichten van overheid / DigiD

• 25 oktober 2018
  • 8 reacties
  • 327 keer bekeken

Hallo, ik krijg geen berichten met sms functie op mijn mobiele nummer binnen. Ik heb al 2 keer deze functie vernieuwd en mijn mobiele nummer van telfort gebruikt. Enkel en alleen kom ik niet uit. Ik krijg deze smsjes niet binnen.
icon

Beste antwoord door Koffiemok 25 oktober 2018, 19:22

@S.W.S. Rajaram Ontvang je wel sms berichten van andere personen en instanties?
Controleer eens of je via payinfo een code per sms kan ontvangen. Ontvang je deze code wel log dan in op die website en kijk bij blokkades of eenmalige diensten geblokkeerd staan. Staan deze geblokkeerd dan deze deblokkeren. Dit kan soms de oorzaak zijn. Lukt het nog niet dan contact opnemen Met Mijn Overheid.
Ontvang je van niemand sms log dan in op Mijn Telfort > Instellingen > Blokkades. Controleer of sms versturen niet geblokkeerd staat.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 1

Ik kreeg ook geen sms’jes van digid en heb een iPhone.  Heb WiFi op het toestel uitgeschakeld en zie, de sms kwam binnen! 😀 

Reputatie 8
Badge +15
@S.W.S. Rajaram Ontvang je wel sms berichten van andere personen en instanties?
Controleer eens of je via payinfo een code per sms kan ontvangen. Ontvang je deze code wel log dan in op die website en kijk bij blokkades of eenmalige diensten geblokkeerd staan. Staan deze geblokkeerd dan deze deblokkeren. Dit kan soms de oorzaak zijn. Lukt het nog niet dan contact opnemen Met Mijn Overheid.
Ontvang je van niemand sms log dan in op Mijn Telfort > Instellingen > Blokkades. Controleer of sms versturen niet geblokkeerd staat.
Reputatie 8
Badge +11
Dankjewel voor je berichtje, fijn om te horen dat het opgelost is! 🙂
Dank je wel Koffiemok! 😉
Daar is het gelukkig mee gelukt! 🙂
Reputatie 8
Badge +11

@Sita de Hoog Fijn om te horen dat je het zo hebt opgelost, en ook super dat je het hier laat weten. Mogelijk zijn anderen er ook weer mee geholpen :slight_smile:

Reputatie 8
Badge +11
Hoi S.W.S. Rajaram, het is niet handig als je zulke SMSjes niet krijgt inderdaad. Ik zie dat je al advies gekregen hebt, top 🙂 Is het daarmee gelukt?
Hallo, ik krijg geen berichten met sms functie op mijn mobiele nummer binnen. Ik heb al 2 keer deze functie vernieuwd en mijn mobiele nummer van telfort gebruikt. Enkel en alleen kom ik niet uit. Ik krijg deze smsjes niet binnen.
Hallo @S.W.S. Rajaram ,
van MijnOverheid krijg je geen SMS als er post voor je is of je moet de APP installeren op je mobiel of tablet.
De SMS-functie is bedoeld als extra veiligheidsmiddel om te controleren of jij het bent die probeert in te loggen.
Daarmee wordt bedoeld dat als je inlogt met je gebruikersnaam en wachtwoord je tevens een SMS krijgt met een code die je ook in moet voeren voordat je toegelaten wordt.

Reageer