Geen simkaart melding

• 8 september 2016
  • 9 reacties
  • 703 keer bekeken

Van de week nieuwe simkaart geplaatst, dat raade telford aan omdat mijn oude nog geen 4g ondersteunde. Eerst werkte alles prima, toen kreeg ik enkele malen per dag de melding "geen simkaart" en "geen netwerk". Ik heb diverse malen opnieuw opgestart, en de simkaart opnieuw geplaatst. Nu krijg ik de melding continu en kan niet meer bellen, of gebeld worden. En ik heb gechecked, er zijn geen netwerkstoringen. Ik weet het niet meer. Moet ik nu weer een nieuwe simkaart aan gaan vragen? Ik ben op vakantie! Ik ga toch echt niet terug naar huis en naast de brievenbus zitten wachten op weer een nieuwe simkaart. Wat nu?

9 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Johan, welkom op het forum! Wat vreemd dat je opeens geen gebruik meer kunt maken van de simkaart. Ik ontvang graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik voor je kijken wat er aan de hand is en op zoek naar een oplossing voor dit probleem. In de tussentijd vooral lekker van je vakantie genieten. 😃
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens Johan! In het systeem staat alles correct ingesteld. Zou je de simkaart in een andere telefoon willen plaatsen om te kijken of je ook dezelfde melding ontvangt? Bij voorbaat dank!
Hoi Stephen, dat is al getest in de telfort shop. Dat werkt gewoon.
Hoi Stephen, ben je er nog?
Mijn toestel geeft nog steeds "geen simkaart aanwezig"
Ik hoor niks van je.

Ik moet mijn abbonnement maar gaan opzeggen.

Ik probeerde mijn originele simkaart te activeren maar julle wesite geeft de melding onbekend simnummer.

Laten jij en telfort mij hierbij in de stront zakken of gaat er nog wat gebeuren?
Badge +2
Hi Johan6756, excuses voor de late reactie. Is het inmiddels opgelost? Zo nee, van welk merk/type toestel maak je gebruik? Zit je nog in het buitenland?
Leeft Stephen nog? Mijn toestel is overleden tussen jullie originele simkaart en de nieuwe met 4g. Wie daar dan de oorzaak van is? Telfort of Samsung? Stephen is al 9 maanden dood, en jullie hebben mij niet geholpen.
En waarschijnlijk gaat het met het topic dat ik vandaag plaatste net zo gebeuren.
Nobody cares a shit! Money,money, money! Zeker Telfort does not care a shit about its customers.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Johan, ik leef zeker nog. 🙂
Zoals je ziet heeft mijn collega op 20 september nog gereageerd maar daarna is een reactie van jou uitgebleven. Ik zie in het systeem dat je gisteren ook contact hebt gehad met mijn collega van de klantenservice. Als ik nog iets voor je kan betekenen dan lees ik dit graag van je.
Hoi Stepen, ik zie bij je gegevens dat jij een zwaargewicht bent op dit forum. Kijk misschien eens naar mijn andere topic op dit forum. Als je ook iets in de melk te brokkelen hebt bij de techneuten van telfort die werkelijk kunnen checken waarom mijn mbs als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Ik heb overigens destijds geen berichtje ontvangen dat er nog een reactie op dit simkaart topic was gekomen. Geen bericht is slecht bericht.

Reageer