beantwoord

Geen simkaart

  • 21 mei 2020
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Mijn telefoon geef een paar keer wel eens aan dat ik niet kan bellen en sms en internetten omdat er geen simkaart in zit zegt die maar dat is wel het geval en heb hem ook al een een keer uitgeblazen waar die in moet maar helpt niet wat kan ik nog  meer doen in andere toestel helpt ook niet

icon

Beste antwoord door Galdor68 21 mei 2020, 19:32

Je hebt een voormalig Telfort abonnement? Dan kan je via Mijn KPN een vervangende simkaart aanvragen, bij een KPN winkel kan je dit ook regelen voor zover deze al open zijn.

Bekijk reactie

2 reacties

Je hebt een voormalig Telfort abonnement? Dan kan je via Mijn KPN een vervangende simkaart aanvragen, bij een KPN winkel kan je dit ook regelen voor zover deze al open zijn.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Nijntje1406, welkom. 

Alle mobiele abonnementen zijn inmiddels ondergebracht bij KPN. Zij kunnen je verder helpen. Maar vraag eerst eens een vervangende simkaart aan zoals Galdor68 ook al adviseerde. Als dat niet helpt kun je eens langs de KPN winkel gaan of even contact zoeken met KPN via 0800-0402.

Reageer