beantwoord

Geen service, wel factuur

• 1 juni 2018
  • 5 reacties
  • 84 keer bekeken

Hallo,

Ik heb 9 maanden lang voor een abonnement betaald waar geen service voor verleend is, dwz Telfort heeft nummerbehoud niet doorgevoerd en dus is mijn abb bij kon doorgelopen. De reden dat mij dat niet is opgevallen is dat ik mijn administratie zelf niet doe. Inmiddels heb ik met Theo de bruin gesproken, die mij dekschuld gaf van dit probleem. Hij wilde dit verder uitzoeken omdat hij niet in het systeem kon en pas eind mei in het oude systeem informatie zou kunnen vinden. Omdat ik in Chili woon inmiddels en dus lastig bereikbaar ben, hebben wij vandaag om 16 uur een belafspraak gemaakt. Ik heb daarvoor voor hem tijd ingepland. Theo heeft niet gebeld, en ik heb van niemand van telfort, wederom iets gehoord. De medewerkers op de chat zijn niet bereikbaar. Met grote teleurstelling in de dienstverlening van Telfort zoek ik hier hulp. wat kan ik mogelijk doen, om mijn geld dat ik teveel heb betaald eindelijk terug te krijgen. Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 3 juni 2018, 20:09

Hoi Riannevt, welkom op het Forum. Ik begrijp dat je 9 maanden hebt betaald voor een abonnement wat je niet hebt kunnen gebruiken. Hier ben je niet blij mee. Dat kan ik mij goed voorstellen. Nu heb je hier al contact over gehad, het zou verder uitgezocht worden en je zou teruggebeld worden. Alleen dit is niet gebeurd. Excuses hiervoor. Nu wil ik graag eens meekijken. Ik kan alleen met de gegevens in jouw profiel de aansluiting niet vinden. Zou je deze kunnen updaten met een klantnummer en postcode + huisnummer waarop het abonnement bij ons bekend is? Wil je mij dan een seintje geven? Dan kijk ik mee.
Bekijk reactie

5 reacties

Misschien heb je iets aan deze link?

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/opzeggen-mobiel-abonnement.htm

Ik neem aan dat je geëmigreerd bent?

Zie:

Opzeggen bij emigreren
Ga je verhuizen naar het buitenland? Dan mag je je abonnement opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand. De opzegging zelf gaat in op de emigratiedatum.
Dien een schriftelijk verzoek bij ons in. We hebben het volgende van je nodig:
Het verzoek om het abonnement eerder op te zeggen.
Een officieel bewijs dat je gaat emigreren.
Dank je mandy, dit is het probleem niet. Ik wil niet opzeggen omdat ik me niet wil uitschrijven in NL. Ik heb de afgelopen9maanden 55 euro per maand betaald voor een abonnement wat ik niet heb gebruikt. Dat wil ik graag terug... thats all..
Reputatie 8
Badge +18
Daar moet webcare zich eens over buigen dus maar even wachten totdat je topic aan de beurt is
Reputatie 8
Badge +12
Hoi Riannevt, welkom op het Forum. Ik begrijp dat je 9 maanden hebt betaald voor een abonnement wat je niet hebt kunnen gebruiken. Hier ben je niet blij mee. Dat kan ik mij goed voorstellen. Nu heb je hier al contact over gehad, het zou verder uitgezocht worden en je zou teruggebeld worden. Alleen dit is niet gebeurd. Excuses hiervoor. Nu wil ik graag eens meekijken. Ik kan alleen met de gegevens in jouw profiel de aansluiting niet vinden. Zou je deze kunnen updaten met een klantnummer en postcode + huisnummer waarop het abonnement bij ons bekend is? Wil je mij dan een seintje geven? Dan kijk ik mee.
Reputatie 3
Badge +4
Hi Rianne,

Ik zag je bericht langskomen en zie in het systeem dat er een vergoeding is aangemaakt door mijn collega's die je klacht in behandeling hebben genomen. Ik markeer Barts bericht als beste antwoord, laat je het ons weten als we nog iets voor je kunnen betekenen?

Reageer