Ik heb 9 maanden lang voor een abonnement betaald waar geen service voor verleend is, dwz Telfort heeft nummerbehoud niet doorgevoerd en dus is mijn abb bij kon doorgelopen. De reden dat mij dat niet is opgevallen is dat ik mijn administratie zelf niet doe. Inmiddels heb ik met Theo de bruin gesproken, die mij dekschuld gaf van dit probleem. Hij wilde dit verder uitzoeken omdat hij niet in het systeem kon en pas eind mei in het oude systeem informatie zou kunnen vinden. Omdat ik in Chili woon inmiddels en dus lastig bereikbaar ben, hebben wij vandaag om 16 uur een belafspraak gemaakt. Ik heb daarvoor voor hem tijd ingepland. Theo heeft niet gebeld, en ik heb van niemand van telfort, wederom iets gehoord. De medewerkers op de chat zijn niet bereikbaar. Met grote teleurstelling in de dienstverlening van Telfort zoek ik hier hulp. wat kan ik mogelijk doen, om mijn geld dat ik teveel heb betaald eindelijk terug te krijgen. Alvast bedankt!
Beste antwoord door Bart - Telfort