(Geen) service van Telfort

• 7 maart 2012
  • 7 reacties
  • 2899 keer bekeken

Reputatie 1
Gisteren had ik problemen met internet op mijn mobiel en belde de klantenservice. Daar moest men mijn gegevens controleren voordat men mij kon helpen. Toen bleek dat mijn geboortedatum niet klopte. Die had Telfort er verkeerd ingezet. Die geboortedatum moest via mijn (verlopen) identiteitsbewijs gecontroleerd worden. Daar ik al jaren geleden me bij Telfort had aangemeld, kon ik die natuurlijk niet meer herhalen. Ze vertelde dat ze me niet kon helpen, omdat de geboortedatum niet klopte. Dat is toch van de zotte, dat, omdat Telfort een fout maakt ik niet geholpen word. Dat is toch geen klantenservice?
Ik heb een paar minuten later gebeld, kreeg een ander persoon aan de telefoon die ook de gegevens controleerde, en maar de verkeerde geboortedatum doorgegeven. Je moet dus liegen om geholpen te worden. Dat er controle is, vind ik ok, maar dit gaat te ver.
Ik vind dit een hele slechte service. Een jaar geleden heb ik veel problemen met mijn mobiel gehad en werd ook slecht door de klantenservice geholpen. Ik zit er hard over na te denken om mijn internet en mobiel op te zeggen bij Telfort omdat ik de service bar slecht vind.

7 reacties

Badge +7
@guzzioot,

Allereerst mijn excuses voor het ervaren ongemak. Het is goed te begrijpen dat u hiervan geirriteerd raakt. Het is jammer dat u de waarheid heeft moeten verdraaien om geholpen te worden. Toch dank ik u voor het begrip, dat wij verplichte controles moeten uitvoeren voor het aangaan van een gesprek. Staat uw geboortedatum inmiddels correct bij ons geregistreerd? Anders ontvang ik graag in een privébericht uw naw-gegevens, het 06-nummer en uw e-mailadres.

Danny
Reputatie 1
Hoe kan ik een privé bericht verzenden?
Reputatie 8
Badge +16
Met het knopje PB dat rechts onder de naam Telfort Webcare staat.
Reputatie 1
Bedankt.
Reputatie 1
moderator mag mij een pb-tje sturen. Ik krijg steeds foutmeldingen
Badge +7
@guzzioot,

Inmiddels is er een privébericht naar u verzonden waarop u kunt reageren.

Danny

Reageer