beantwoord

Geen service op mobiel postcode 4697 sinds gistermiddag

• 16 november 2019
  • 27 reacties
  • 293 keer bekeken

Reputatie 1

hallo,

op postcode 4697 cl hebben de telefoons sinds gistermiddag “geen service” meer.

ik kan ook niets vinden bij “ storingen”

met vriendelijke groeten

icon

Beste antwoord door Ron. 27 november 2019, 12:38

Sinds gisteren avond (26 nov) is het opgelost.

Bekijk reactie

27 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Goedemorgen @kosiefritsie, wat gek en lastig dat je met verschillende telefoons ineens geen service hebt. Goed dat je dit laat weten, ik zoek graag met je mee naar de oorzaak.

Ik heb er even naar gezocht, maar er zijn inderdaad geen storingen in jouw omgeving bekend. Hoe gaat het nu met de verbinding? Heb je de telefoons al even volledig uitgeschakeld en opnieuw laten opstarten? Je merkt dit thuis, dat de verbinding helemaal weggevallen is, toch? Zo ja, heb je alleen binnen geen verbinding of ook buitenshuis? En maakt het verschil als je het ergens anders probeert, bijvoorbeeld verderop in je woonplaats? 

Reputatie 1

is was net 8km verderop en daar hadden beide telefoons gewoon bereik, ook een kennis met kpn abonnement heeft geen service hier,

Reputatie 1

ik heb de telefoons ook uit en aangezet. ik heb de sim kaart er ook al uitgehaald en terug gezet.

en buitenshuis heb ik ook geen service, af en toe krijg ik even een puntje verbinding maar dit is maar een halve minuut of nog korter en dan is het weer weg.

Reputatie 3
Badge +1

Deze week is daar een gasbuis geklapt, waardoor de straat ernstig beschadigd is. (veilingweg)
Sinds dat moment (ongeveer?) werkt de GSM mast van KPN niet meer.
Dit heb ik al op diverse manieren bij KPN proberen te melden, maar dat schijnt niet mogelijk te zijn …………

Reputatie 1

hey Ron,

hartelijk dank voor je antwoord, die geklapte gasbuis heb ik ook gezien, belachelijk dat de kpn dat negeert. sinds vanmiddag heb ik weer bereik. ik heb telfort gebeld en die weten ook van niets.

grfrits

Reputatie 3
Badge +1

Inderdaad, na 4 dagen ben ik weer bereikbaar……..

Reputatie 1

na weer even verbinding met het netwerk te hebben gehad, hebben we nu weer geen service in sint annaland , ook mensen met een abonnement bij kpn hebben er last van. Er is pas weer verbinding met het netwerk als je in de buurt van poortvliet bent. hopeloos kan dus ook niet de storingsdienst bellen.

Admin: Nieuwe topic samengevoegd met je eerder aangemaakte topic en reacties verplaatst

Reputatie 1

er staat overal dat er geen storing of onderhoud is maar er is wel degelijk wat aan de hand. maar hoe kan ik contact met de telfort storingsdienst krijgen als ik niet kan bellen.

Reputatie 8
Badge +10

Goedemorgen @kosiefritsie, wat rot dat de verbinding het weer niet doet. Het maakt het niet duidelijker dat de storing zowel online als bij ons niet zichtbaar is. 

Ik heb je gegevens erbij gepakt. Er is een melding is doorgezet naar de Technische Dienst over deze storing. Ik verwacht dat zij binnen een paar werkdagen meer informatie hebben en nemen contact met je op. Ik zal de melding voor je in de gaten houden, voor het geval ze je niet (goed) kunnen bereiken en laat het je weten als er nieuws is. Mocht je intussen iets horen of als er iets verandert, dan hoor ik graag van je.

Reputatie 1

ben zojuist even buiten het dorp geweest en heb dan vol bereik. Als ik weer in de dorpskern kom valt het bereik weer weg “geen service”

Reputatie 3
Badge +1

Die ervaring heb ik ook, buiten kan je via een andere mast (Sint-Maartensdijk ?) werken, maar in het dorp is het signaal bijna weg en binnenshuis is het helemaal verdwenen.

Reputatie 1

ik heb nog steeds geen service en een aantal mensen bij mij in het dorp ook niet en die zitten wel allemaal bij kpn of telfort, allen kunnen als ze de rand van het dorp bereiken of buiten het dorp zijn gewoon bellen met vol bereik. het is nu al zeker twee dagen en ik hoop dat er snel wat aan gedaan wordt.

Reputatie 3
Badge +1

is nu al zeker twee dagen en ik hoop dat er snel wat aan gedaan wordt.

Het heeft alleen van het weekend even gewerkt.

Reputatie 1

ik hoor helemaal niets van Telfort, ik heb geen vaste telefoon en ben dus afhankelijk van mijn mobiele telefoon. Het probleem is niet mijn telefoon want met de T-mobile kaart van mijn dochter erin heb ik vol bereik, dus ik denk dat als er morgen niets veranderd is we maar overstappen naar T-Mobile.

Reputatie 1

hallo Telfort, ik en nog een aantal mensen hier op het dorp hebben sinds zondag geen service meer soms een streepje verbinding maar ook niet langer dan 1of 2 minuten, jullie zeggen nog steeds dat er geen storing is, ik krijg vandaag van jullie een nieuwe simkaart, lijkt me sterk dat hij het dan wel doet want buiten het dorp heb ik gewoon vol bereik. ik vind dat het onderhand tijd wordt dat jullie er daadwerkelijk iets aan gaaan doen.

Reputatie 1

ik heb mijn simkaart zojuist ook in een andere telefoon gestopt maar dan krijg ik ook geen service

Reputatie 8
Badge +10

@kosiefritsie @Ron. Niet fijn dat 't nog steeds niet veranderd is en de verbinding niet werkt. Het is duidelijk dat het een storing in de omgeving is.

Daarom heb ik contact gehad met de Technische Dienst. Zij geven aan dat de storing bekend is, de prioriteit is zojuist verhoogd. Dat wil zeggen dat er hard aan gewerkt wordt om de storing zo snel mogelijk op te lossen. Ze kon me niet precies vertellen wanneer het opgelost wordt, dit gebeurt zo snel mogelijk. Sorry voor het ongemak! Ik hoor het graag als er intussen iets verandert of verbetert.

Reputatie 1

ik neem aan dit vandaag wordt opgelost.

Reputatie 3
Badge +1

Vorige week een paar dagen storing en deze week zitten we al op 4 dagen.:tired_face:
Bij elkaar dus al ongeveer een week, helaas voor mij zonder mogelijke compensatie, omdat ik prepaid gebruik.
Gelukkig hebben we de vaste lijn nog………..

Reputatie 1

Er is zojuist een kennis hier en die heeft van de kpn een sms gekregen dat er sinds 15 november plaatselijk in sint annaland storing is en dat ze deze op de 25ste hopen te hebben verholpen.

ik heb nog steeds geen sms van telfort gekregen, maar misschien hebben die het sms van de kpn nog niet gelezen.

ik heb via het forum overigens wel begrepen dat telfort er nu na ongeveer 5 dagen toch achter is gekomen dat er storing is.

Reputatie 1

ik begrijp ook uit het sms van de kpn dat ze denken het euvel komende maandag opgelost te hebben. dus nog 4 dagen zonder bereik endan kunnen we weer bellen.

Reputatie 8
Badge +10

@kosiefritsie @Ron. Het is niet fijn dat de storing zo lang duurt. Ik wil wel laten weten dat er hard aan gewerkt wordt om het zo snel mogelijk te verhelpen. Soms gaat het, afhankelijk van de oorzaak, niet zo snel als we zouden willen. Ik hou de status van de storing zelf ook in de gaten, ik hoor graag van jullie als er iets verandert.

Reputatie 1

ik zie zojuist dat er gedacht wordt de storing morgen 17.00 uur verholpen te hebben, het loopt steeds verder uit.

ik ben benieuwd of we hier voor gecompenseerd worden.

Reputatie 1

ik zie zojuist op de storing site van telfort dat de storing nu weer pas morgen om 17.00uur is verholpen ik geloof het al lang niet meer. om te kunnen bellen moet ik een paar kilometer buiten het dorp  gaan voor de volgende mast. ik vind dat dit niet meer kan, in de grote steden was het al lang opgelost geweest denk ik. ik heb maar een vergoeding aangevraagd voor de storing, maar ik weet nu wel dat als mijn contract afloopt ik overstap naar t-mobile.

Reputatie 8
Badge +10

@kosiefritsie Ik snap heel goed dat je het zogezegd liever gisteren dan vandaag opgelost wilt hebben. Dat geldt ook voor ons. De storing wordt zo snel mogelijk opgelost, het is afhankelijk van hoe snel het opgelost kan worden en hoe gecompliceerd de storing is. De verwachting is nu uiterlijk einde van de middag. 

Reageer