beantwoord

Geen service of internet

• 20 november 2019
  • 8 reacties
  • 187 keer bekeken

Ik heb al eerder met telfort aan de telefoon gezeten omdat ik telkens geen service heb, heb alles al geprobeerd. wat gaat er fout en wat kan ik hier aan doen? ik moet zelf iederekeer mijn netwerk handmatig op zoeken en na paar min verdwijnt die weer en heb ik weer geen bereik

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 25 november 2019, 11:30

@mvz Fijn dat je dat hebt getest, dan lijkt het echt aan de simkaart te liggen. Ik zie dat je contact gehad hebt met de klantenservice en dat er een nieuwe voor je aangevraagd is, super. Laat je weten hoe het gaat met de nieuwe simkaart, zo gauw je deze hebt kunnen testen?

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @mvz, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom hier! Ik lees dat je steeds problemen hebt met de verbinding met het netwerk, dat is niet fijn. Je hebt al eerder contact gehad en al een aantal dingen geprobeerd begrijp ik. Ik help je graag om het op te lossen.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat je eerder contact hebt gehad. Het handmatig instellen van het netwerk moet je dus steeds weer doen, dus het werkt even en het netwerk valt later weer weg, heb ik het zo goed begrepen? Heb je je toestel ook al even volledig uitgeschakeld en opnieuw opgestart bij deze stappen?

Heb je jouw simkaart al even kunnen testen in een ander toestel? Ik zie dat je die tip ook van mijn collega gekregen hebt. Ik ben benieuwd of je in een ander toestel hetzelfde merkt, of dat het dan goed gaat. Dit zegt veel over waar het mis gaat, daarom is het belangrijk om dit even te testen. Ik hoor graag of het is gelukt, en wat er uit gekomen is.

Ik heb mijn simkaart in een andere telefoon gezet en daar is de zelfde fout heb ik ook geen bereik ik heb namelijk ook buiten huis zonder WiFi geen internet het is heel raar 

wat kan ik nu doen?

Reputatie 8
Badge +10

@mvz Fijn dat je dat hebt getest, dan lijkt het echt aan de simkaart te liggen. Ik zie dat je contact gehad hebt met de klantenservice en dat er een nieuwe voor je aangevraagd is, super. Laat je weten hoe het gaat met de nieuwe simkaart, zo gauw je deze hebt kunnen testen?

Ja ik wacht momenteel nog op een simkqwrt

Reputatie 8
Badge +10

Goedemorgen @mvz, dan kan je het natuurlijk nog niet testen. Heb je de nieuwe simkaart inmiddels ontvangen en kunnen testen? Zo ja, dan hoor ik graag hoe het is gegaan. Als je 'm nog niet ontvangen hebt, dan hoor ik het ook graag en kijk ik er naar.

Goedemorgen,

simkaart is binnen en het is helaas het zelfde 

heb nog steeds geen service of slechte internet

m.v.g.

Reputatie 8
Badge +10

@mvz Jammer dat het geen verschil maakt. Goed dat je het laat weten. Ik heb een melding aangemaakt en doorgezet naar de Technische Dienst, met het verzoek om hier verder onderzoek naar te doen. Zo gauw ze vragen hebben of als ze meer informatie voor je hebben, nemen ze contact met je op. Dat gebeurt zo snel mogelijk, meestal binnen 5 werkdagen.

Ik hoor het graag als er iets verandert, of als je iets van de Technische Dienst hebt gehoord. Laat je het weten?

Heel erg bedankt! Zal ik doen :relaxed:

Reageer