Ik heb op dit moment geen service. Ik heb me telefoon herstart en de simkaart eruit gehaald en weer geplaatst. Dit leidt tot het zelfde resultaat. Ik heb ook al gecheckt of er in het gebied een storing is. Wat moet ik nu doen?
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon
Beste antwoord door Bart - Telfort 8 januari 2019, 08:19
Hoi Mjonk, welkom bij ons op het Forum. Je geeft aan geen service te hebben met jouw mobiele telefoon, dat is niet fijn. Je geeft aan dat je al gekeken hebt of er een storing is. Dis is niet het geval begrijp ik. Heb je dit probleem trouwens op een of op meerder locaties?
En heb je zoals GJC al aangeeft de mogelijkheid om de simkaart in een ander toestel te testen? Werkt deze ook niet in een ander toestel, dan wil ik je aanraden om een
vervangende simkaart aan te vragen. Mocht deze daar wel werken, dan wil ik je aanraden om de instellingen van jouw toestel na te lopen.
Bekijk reactie