beantwoord

Geen Service mobiel

• 8 januari 2019
  • 4 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik heb op dit moment geen service. Ik heb me telefoon herstart en de simkaart eruit gehaald en weer geplaatst. Dit leidt tot het zelfde resultaat. Ik heb ook al gecheckt of er in het gebied een storing is. Wat moet ik nu doen?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 8 januari 2019, 08:19

Hoi Mjonk, welkom bij ons op het Forum. Je geeft aan geen service te hebben met jouw mobiele telefoon, dat is niet fijn. Je geeft aan dat je al gekeken hebt of er een storing is. Dis is niet het geval begrijp ik. Heb je dit probleem trouwens op een of op meerder locaties?

En heb je zoals GJC al aangeeft de mogelijkheid om de simkaart in een ander toestel te testen? Werkt deze ook niet in een ander toestel, dan wil ik je aanraden om een vervangende simkaart aan te vragen. Mocht deze daar wel werken, dan wil ik je aanraden om de instellingen van jouw toestel na te lopen.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Kun je testen of de kaart in een ander toestel wel werkt? Zo ja, dan moeten we het probleem in het toestel zoeken. Zo nee, dan zit het ergens in de verbinding/simkaart.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi Mjonk, welkom bij ons op het Forum. Je geeft aan geen service te hebben met jouw mobiele telefoon, dat is niet fijn. Je geeft aan dat je al gekeken hebt of er een storing is. Dis is niet het geval begrijp ik. Heb je dit probleem trouwens op een of op meerder locaties?

En heb je zoals GJC al aangeeft de mogelijkheid om de simkaart in een ander toestel te testen? Werkt deze ook niet in een ander toestel, dan wil ik je aanraden om een vervangende simkaart aan te vragen. Mocht deze daar wel werken, dan wil ik je aanraden om de instellingen van jouw toestel na te lopen.

In een ander toestel werkt mijn SIM-kaart gewoon. Het ligt dus naar alle waarschijnlijkheid aan mijn Iphone. Heb je daar ook nog tips voor om na te gaan wat ik kan doen?
Reputatie 8
Badge +12
Dat is wel balen, dan zit het inderdaad in het toestel. Het is in ieder geval altijd goed om het toestel uit en aan te zetten en om de instellingen onder mobiel netwerk eens na te lopen. Mocht je er zelf niet uitkomen, dan wil ik je aanraden om even langs de winkel te gaan. Mijn collega kan dan meekijken op het toestel en eventueel zelfs aanbieden ter reparatie.

Reageer