beantwoord

Geen service

Heb sinds vanmorgen geen service met mijn mobiel, heb opnieuw de mobiel opgestart zelfs de simkaart eruit gehaald 2x en opnieuw er weer in en nog steeds geen service met het netwerk. Die van mijn heeft ook geen service maar zie geen storingen op jullie website.
icon

Beste antwoord door GrandM1961 12 januari 2019, 17:13

Inderdaad een storing hier in de buurt kan tot 20:30 uur duren

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11
"Die van mij....." is me niet helemaal duidelijk. Heb je de simkaart in een ander toestel geprobeerd? Als het daar wel werkt moeten we in het toestel zoeken.
De melding geen service heb je overal of alleen op een bepaalde plek? Als het alleen op een bepaalde plek is kan het dat er een zendmast is uitgevallen.
Dat moest van mijn zoon zijn, en het ligt niet aan het mobiel maar gewoon geen netwerk hier en werkte altijd tot vandaag
Reputatie 8
Badge +11
Rest nog wel de vraag of het elders wel werkt. Zo ja, dan is het iets met een zendmast. Zo nee, dan kan het nog een defecte simkaart zijn of er is mis met je aansluiting waardoor je geen toegang krijgt tot het netwerk.
Staat het betreffende 06-nummer in je profiel? Dan weet Telfort meteen om welke aansluiting het gaat.

Het feit dat er geen storing op de website staat zegt overigens niet zo veel. Misschien ben je wel de eerste die meldt dat het niet goed gaat.
Mijn zoon is buiten geweest en had ook nergens in de buurt een netwerk, dus ik ga ervan uit dat het een zendmast is.
Inderdaad een storing hier in de buurt kan tot 20:30 uur duren
Reputatie 8
Badge +11
En, werkt het weer?
Reputatie 8
Badge +9
Hoi GrandM1961, ik lees dat je geen service had. Uiteindelijk bleek het om een storing te gaan, dat is niet zo leuk. Inmiddels zou deze weer opgelost moeten zijn, werkt alles weer naar behoren?

Reageer