beantwoord

geen reactie op mijn klacht

• 27 januari 2017
  • 2 reacties
  • 137 keer bekeken

LS
Ik wilde graag vragen hoe het staat met de behandeling van mijn (schriftelijk ingediende) klacht van 30 december (referentienummer CM161230678654). Ik had verwacht daar nu wel reactie op te hebben gehad want het is al een maand geleden en volgens de bevestigingsmail zou ik binnen 10 werkdagen antwoord krijgen. Ik heb volgens mij geen mail/belletje gehad van jullie en ook geen geld op mijn rekening teruggestort gezien?
Andere vraag is of jullie me korting kunnen bieden op de verlenging van mijn mobiele abonnement. Dat is toevallig ook nu in deze maand afgelopen en ik wil het misschien bij telfort verlengen als jullie me goede service kunnen bieden mbt mijn klacht en me daarnaast korting kunnen bieden omdat ik al zo lang klant ben.
Ik hoor het graag!
groeten, Susan Verboon (06245***)
icon

Beste antwoord door Stephen 3 februari 2017, 10:18

Beste Susan, nogmaals bedankt voor jouw gegevens! Zoals per privébericht aangegeven worden de aansluitkosten en de misgelopen factuurkorting vergoed. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Susan, welkom op het forum. Wat vervelend dat je nog geen reactie hebt ontvangen op je klacht. Graag ontvang ik je adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan voor je uitzoeken hoe het zit met jouw klacht.

Wij bieden geen kortingen aan maar bij het verlengen van je mobiel abonnement ontvang je extra MB's en minuten die van toepassing zijn op de gehele looptijd van het abonnement. 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Beste Susan, nogmaals bedankt voor jouw gegevens! Zoals per privébericht aangegeven worden de aansluitkosten en de misgelopen factuurkorting vergoed. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geinformeerd.