geen reactie

• 9 januari 2014
  • 0 reacties
  • 1536 keer bekeken

Heb afgelopen zaterdag een mobiel binnen gekregen bij mijn nieuwe aangevraagde verlengingsabonnement een samsung galaxy s3 mini.
Helaas werkt ie niet naar behoren, ik kan slecht tot niet bellen of gebeld worden, indicatie geeft slecht of geen bereik aan, zelfs andere simkaart van concurrent werkte ook niet. Bel maandag met klantenservice die me doorverbint met afdeling reperatie
Dat moet u niet willen zeggen ze daar, een reperatie aan uw nieuwe mobiel, nou nee was niet mijn bedoeling maar misschien zouden ze iets kunnen betekenen telefonisch, niet dus.
Weer bellen naar klantenservice, deze zegt dat het mogelijk is dat de mobiel gerepareerd word, nou nee reageer ik, ik betaal niet voor een nieuwe mobiel die meteen binnen 3 dagen gerepareerd zou moeten worden. Maar goed als ik hem die dag nog op stuur valt het onder de doa regeling, recht op mogelijk nieuwe mobiel. Meteen opgestuurd en de telefoon is dinsdag bij jullie afgeleverd.
Waar ik mij nu erg aan stoor is dat ik totaal niets van telfort zelf meer heb gehoord, geen mail van bevestiging of wat er gaat gebeuren, niets dus.
Eigenlijk heb ik ook nog eens recht op een leentoestel.
Ik ben al onderhand 7 jaar tevreden klant , maar dit valt me zeer tegen..

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer