Geen netwerkverbinding

  • 21 juni 2017
  • 1 reactie
  • 518 keer bekeken

Ik heb mijn nieuwe 4g simkaart geplaatst en geactiveerd. Sindsdien heb ik geregeld, zeg 80% van de afgelopen week geen netwerkverbinding. Ook handmatig een netwerkprovider kiezen lukt niet. Telefoon opnieuw gestart, simkaart erin en eruit. Niks lijkt te werken. Ik was er zat van en heb mijn oude simkaart er weer in gestopt. Maar ook daarmee heb ik geen netwerkverbinding. Kunnen jullie mij helpen?

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hi Ranonkel! Wees welkom! Meestal als dit soort taferelen zich voordoen, heeft het te maken met de werking van het toestel. Aangezien je aangeeft dit nog niet uitgesloten te hebben, wil ik je vragen om de nieuwe simkaart eens te testen in een ander toestel. Ook ben ik benieuwd of je deze problemen ervaart op één plek of op meerdere (zo ja, waar dan precies?). Het kan als laatst natuurlijk ook zijn dat de simkaart die je hebt ontvangen niet lekker werkt, maar dat heb je zelf al uitgesloten door de andere simkaart te testen. Ik hoor je reactie graag.

Reageer