beantwoord

Geen netwerk verbinding

  • 9 december 2017
  • 2 reacties
  • 93 keer bekeken

Vandaag mijn abonnement verlengd, nu geen netwerk verbinding. Wat kan de oorzaak zijn?
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 11 december 2017, 11:24

Hoi Lidian, welkom op het forum en wat gek dat je geen verbinding hebt. Normaal zou dat vlekkeloos in elkaar over moeten lopen, sorry dat dit bij jou niet het geval is. Wil je je mobiele nummer aanvullen in je profiel? Dan kijk ik met je mee. Geef je me een seintje zodra je je profiel hebt aangevuld?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Lidian, welkom op het forum en wat gek dat je geen verbinding hebt. Normaal zou dat vlekkeloos in elkaar over moeten lopen, sorry dat dit bij jou niet het geval is. Wil je je mobiele nummer aanvullen in je profiel? Dan kijk ik met je mee. Geef je me een seintje zodra je je profiel hebt aangevuld?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Lidian, ben je via een andere weg geholpen en weer bereikbaar? Als ik nog iets voor je kan doen, dan hoor ik dat graag van je.

Reageer