beantwoord

Geen netwerk na activatie simkaart

• 3 mei 2018
  • 3 reacties
  • 101 keer bekeken

Reputatie 1
Vandaag zou mijn sim only abonnement bij Telfort starten. Daarom heb ik ook vandaag mijn simkaart geactiveerd. Ik heb hierover een e-mail gekregen dat de activatie geslaagd is, alleen ik heb geen netwerk op mijn telefoon. Mijn aansluiting zou om administratieve redenen geblokkeerd zijn. Dit is niet echt het begin bij Telfort waar ik op zat te wachten. Ik heb de simkaart al enkele weken in huis, dus dit zou toch wel geregeld moeten zijn ondertussen. Ik heb mijn telefoon ook nodig voor mijn werk. Hoe kan dit zo snel mogelijk opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Deborah 4 mei 2018, 09:49

Hi Alexvh, welkom op het forum. Ik lees dat je vanochtend al een collega hierover hebt gesproken en nummerbehoud gisteren niet is gelukt. Van mijn collega heb ik begrepen dat nummerbehoud wordt uitgesteld, je 8 mei naar ons wordt overgezet en je nog tijdelijk je T-mobile simkaart kunt gebruiken.

Weet je zo voldoende? Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!

@jimny, goeie tip op de valreep!
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Het twitter account van Telfort is tot 22.00 uur open en webcare morgen weer
Reputatie 4
Badge +6
Hi Alexvh, welkom op het forum. Ik lees dat je vanochtend al een collega hierover hebt gesproken en nummerbehoud gisteren niet is gelukt. Van mijn collega heb ik begrepen dat nummerbehoud wordt uitgesteld, je 8 mei naar ons wordt overgezet en je nog tijdelijk je T-mobile simkaart kunt gebruiken.

Weet je zo voldoende? Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!

@jimny, goeie tip op de valreep!
Reputatie 1
Hi Deborah, het is vanochtend via de telefonische klantenservice opgelost. Thanks!

Reageer