beantwoord

geen netwerk

  • 22 mei 2018
  • 2 reacties
  • 61 keer bekeken

zoals het topic al vermoed. ik heb geen netwerk. telefoon al opnieuw opgestart, niks gedaan met de simkaart. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 25 mei 2018, 17:21

Hi Pieter1964,

Wat vervelend! Het mobiele nummer dat je hebt ingevuld kan ik niet vinden in het systeem. Zou je je profiel willen aanvullen met het nummer waar het om gaat? Ik ga dan graag voor je kijken wat er aan de hand kan zijn.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Hi Pieter1964,

Wat vervelend! Het mobiele nummer dat je hebt ingevuld kan ik niet vinden in het systeem. Zou je je profiel willen aanvullen met het nummer waar het om gaat? Ik ga dan graag voor je kijken wat er aan de hand kan zijn.
Reputatie 3
Badge +4
Hi Pieter,

Ik heb niet meer van je gehoord, dus heb het antwoord dat ik als eerste heb gegeven gemarkeerd als antwoord. Laat je het me weten wanneer ik je verder kan helpen?

Reageer