Geen mogelijkheid microsim activeren onder mijntelfort

• 18 december 2012
  • 7 reacties
  • 2656 keer bekeken

Badge
Bij de verlenging van mijn telfort abonnement heb ik ook een microsim ontvangen. Deze zou ik moeten kunnen activeren binnen mijntelfort onder 'verlies en diefstal'. Ik heb hier echter alleen de opties simkaart blokkeren en simkaart aanvragen. Dus geen simkaart activeren.

Meer mensen met dit probleem? En iemand een oplossing?

7 reacties

Als ik jou was, zou ik even contact opnemen met de klantenservice. Deze kunnen je vast verder helpen. Ik heb namelijk altijd begrijpen dat je een microsim altijd via hun moet activeren. 
Reputatie 3
Badge +1
@wouter_15,

Wat vervelend dat het niet lukt om de simkaart te activeren. Ik zou je ook willen adviseren contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen de simkaart direct voor jou activeren.

Veel belplezier!

Denise
Ik heb hetzelfde probleem. Inmiddels heb ik wel de pagina gevonden om een simkaart te kunnen activeren (http://shop.telfort.nl/activatie/) maar daar krijg ik de melding dat mijn simkaart-nummer niet correct is. Bovendien kan ik nergens mijn acticatiecode vinden (zou wel op te vragen zijn met de link "activatiecode kwijt").
Simkaart is vandaag geleverd. Ik wacht nog even tot morgen. Misschien dat de kaart nog in het systeem van Telfort moet worden ingevoerd.
Badge
Als er een telfort winkel in de buurd zit daar ff naar binnen lopen daar activeren ze hem zo voor je .dan ff mobiel uit zetten en aan en Walla .is mijn ervaring geweest
Beste denise hier hetzelfde probleem. Nieuwe simkaart verlening abo en ineens niet meer bellen. Alles afgerond binnen telfort maar kan niks hie los ik dit op
Badge
Als er een telfort winkel in de buurd zit daar ff naar binnen lopen daar activeren ze hem zo voor je .dan ff mobiel uit zetten en aan en Walla .is mijn ervaring geweest
Dank je Desiree, goede tip. Klantenservice bellen, niet echt goede ervaringen mee. Ene keer (te) lang wachten, andere keer lag hun systeem er compleet uit (en daar betaal je dan ook nog 10ct per minuut voor).

Loop wel ff een telfortwinkel binnen.
Badge
Met de klantenservice heb ik ook slechte ervaring ben je er al geweest? Ik ben zelf vandaag ook maar telfort winkel in gegaan

Reageer