Geen mobiel netwerk sinds 5 november

• 12 november 2015
  • 3 reacties
  • 196 keer bekeken

Ik heb sinds 5 november al geen mobiel netwerk meer waardoor ik niet kan bellen sms'en of gebeld kan worden.
Meermaals contact gehad met klantenservice en winkelmedewerkers. Nieuwe simkaart aangevraagd en ook dat werkt niet.
Vanavond de telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen ook dit mag niet baten.
Het netwerk doet het wel in andere telefoons en andere simkaarten werken wel in mijn telefoon alleen mijn eigen dus niet
Kan dit nu eindelijk gemaakt worden? Ik heb pas sinds kort een abonnement bij jullie en tot nu toe verre van tevreden, erg jammer dus.

Ik hoop snel van u te horen

Anouska P

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Dag Anouska, welkom op het forum. Wat lastig dat je geen gebruik van jouw telefoon kunt maken! Het lijkt er op dat de combinatie tussen jouw toestel en jouw simkaart niet goed gaat. Voordat ik je verder kan helpen, moeten er 2 dingen even goed duidelijk zijn.

- Wat gebeurd er met jouw simkaart in een andere telefoon?
- Wat gebeurd er met een andere simkaart in jouw eigen telefoon?

Als je mij antwoord kunt geven op deze 2 vragen, help ik je verder met het vinden van een oplossing.
Dag Anouska, welkom op het forum. Wat lastig dat je geen gebruik van jouw telefoon kunt maken! Het lijkt er op dat de combinatie tussen jouw toestel en jouw simkaart niet goed gaat. Voordat ik je verder kan helpen, moeten er 2 dingen even goed duidelijk zijn.

- Wat gebeurd er met jouw simkaart in een andere telefoon? Deze werkt gewoon in de andere telefoon
- Wat gebeurd er met een andere simkaart in jouw eigen telefoon? deze werkt gewoon in mijn telefoon

Als je mij antwoord kunt geven op deze 2 vragen, help ik je verder met het vinden van een oplossing.
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Anouska, in jouw antwoord heb je alleen een kopie van mijn reactie geplaatst. Kan ik nog iets voor je doen?