geen mobiel internet

• 4 januari 2013
  • 3 reacties
  • 2184 keer bekeken

Badge
Ik heb in de factuurperiode die liep in december mijn internetlimiet bereikt voordat de periode afliep, daardoor heb ik een dag geen gebruik van mijn internet kunnen maken, omdat mijn aantal MB's op waren. Vandaag is het begin van een nieuwe periode en ik heb nog steeds geen internet. Ik zou als het goed is nu weer kunnen beginnen met 500 MB en weer serververbinding hebben, maar ik heb geen 3G service, alleen wi-fi. Komt dit omdat het internet op mijn account nog steeds is geblokkeerd van vorige maand of is dit echt een interne serverfout en moet ik mijn telefoon laten maken? Kortom: hoe krijg ik weer 3G verbinding?

3 reacties

Ik heb hetzelfde probleem.
Ik kan er niks aan toevoegen. Bij mij is het precies zo gegaan.

Ik heb zelfs sim wissel uitgevoerd in de telfort winkel. Resultaat? geen verandering.
Ook heb ik een bericht gekregen van telfort dat er een probleem is inzake mijn mobiel internet en dat ze binnen enkele dagen zouden oplossen, helaas is dat ook niet gebeurd. Nu ik dit lees en zie dat meerdere mensen er problemen mee hebben begin ik er wel aardig moe mee te worden.
Bij mij hebben ze gezegd dat er een foutje is omdat ze zich hebben vergist, maar ik neem aan dat dit niet weken lang moet duren toch??

Ik hoop dat er snel een verandering komt hierin!
Badge
Oke, wat vervelend. Mijn probleem is alleen wel al verholpen. Bij mij was het een kwestie van iphone uitzetten, even wachten en weer aanzetten. Toen ik dat had gedaan kwamen er meteen allemaal berichtjes binnen en werkte alles weer. Misschien helpt dit jou?
Ik heb inmiddels alweer gebeld en ze hebben gezegd dat ik mijn Iphone moet uitzetten en 15 minuten moet wachten.
Hopelijk zal dit het geval zijn en hiermee worden opgelost.

Ik ben blij voor je dat jouw probleem is verholpen. We hebben hetzelfde probleem dus in feite moet het goedkomen!

Reageer