beantwoord

Geen mobiel bereik

• 9 januari 2019
  • 2 reacties
  • 424 keer bekeken

Ik heb sinds gisteren vrjiwel geen mobiel bereik meer. Ik kan niet gebeld worden en zelf niet bellen. Het is niet afhankelijk van mijn locatie (ik heb het probleem, nl. op zeer uiteenlopende locaties) en ook het herstarten van de telefoon heeft geen effect.
icon

Beste antwoord door Elian68 10 januari 2019, 12:43

ik hb dit probleem ook, zowel bij vriendin , als bij mij thuis, 1 tot geen streepje.

rond de kerst kreeg ik een updete voor mijn samsung s7 edge, en zowaar na instalatie had ik 2 sreepjes.

op internet vind je ook veel over dit, lijkt mij dat we het in andrioid moeten zoeken, je leest het steeds vaker
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hi SuZz, welkom op ons forum! Niet fijn dat je nu niet bereikbaar bent, goed dat je dit laat weten. Ik help je graag verder dit op te lossen.

Goed dat je je telefoon al opnieuw opgestart hebt. Heb je heel slecht bereik, of werkt je verbinding helemaal niet meer? Ben je nog wel verbonden met het Telfort netwerk? Kan je jouw simkaart tijdelijk testen in een ander toestel, om te zien of je dan hetzelfde merkt?
Reputatie 2
ik hb dit probleem ook, zowel bij vriendin , als bij mij thuis, 1 tot geen streepje.

rond de kerst kreeg ik een updete voor mijn samsung s7 edge, en zowaar na instalatie had ik 2 sreepjes.

op internet vind je ook veel over dit, lijkt mij dat we het in andrioid moeten zoeken, je leest het steeds vaker

Reageer