beantwoord

Geen internet; welke aftakking?

• 9 mei 2016
  • 3 reacties
  • 449 keer bekeken

Hallo,

Sinds 4 mei internet en tv bij Telfort afgesloten. Helaas heb ik geen internet (lampje broadband en internet branden niet). Ik heb net al contact gehad met medewerker van Telfort en die zei dat alles inprincipe goed zou moeten werken, maar aangezien ik in dit pand met nog 4 andere woon kon het wezen dat de verkeerde aftakking was geactiveerd. Ik heb dus in mijn woning een "eigen" aansluiting zitten dmv telefoonstekker. Ik moest de modem in de meterkast gaan testen om te zien welke aftakking is geactiveerd. Helaas heb ik hier niet heel veel verstand van en vroeg mij af hoe ik kan zien wat de juiste aftakking is. Wie o wie kan mij helpen.. Zit al aantal dagen zonder internet haha.
icon

Beste antwoord door iripiri 9 mei 2016, 17:06

Hallo nisan, dankje voor je bericht. Geen van deze kan ik vinden in de meterkast. Ondertussen is er actie ondernomen om een monteur langs te laten komen.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

zit er iets in de meterkast wat hierop lijkt? :

Misschien zit er wel helemaal niets in de meterkast en is de contactdoos in de woonkamer de enige aansluiting.
Hallo nisan, dankje voor je bericht. Geen van deze kan ik vinden in de meterkast. Ondertussen is er actie ondernomen om een monteur langs te laten komen.

Mooi. Wanneer je er niet helemaal zeker van bent dat je 't zelf kan oplossen is 'n monteur de beste optie. Dan komt 't vrijwel zeker in orde. 🙂