beantwoord

Geen Hussel korting en aansluitkosten in rekening gebracht bij overstap naar KPN Mobiel

• 17 december 2019
  • 34 reacties
  • 1376 keer bekeken

Tijdens aansluiting nieuwe modem, had bod van klantenservice .Voor 10 euro per maand mobielaansluiting met KPN, krijg ik voor 30 euro per maand Internet + TV van KPN, in plaats van 38<50 tegenwoordig.Medewerker uitgelegd dat straks toch allemaal wordt doorgenomen door KPN.Ik heb herhalend gevraagd : 10 euro per maand voor  in plaats van 8,35 voor 400min, voor 12 maanden. Dan krijg ik contract, Contract heb ik niet gelezen omdat we hebben over gepraat en dat is opgenomen.Nu heb ik voor 24 maanden contract 15 euro per maand en 25 euro aansluitingskosten en alleen voor 12 maanden 30 euro voor internet en tv en dan 40 euro….Dus flink bedrogen Ik wil alles annuleren en terug naar mijn Telfort abonnement. En dat gebeurde met klantenservice Telfort. Ik ben woedend boos!

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 24 december 2019, 15:41

Dag @Jusief. Het spijt me te lezen dat je het gevoel hebt belazerd te zijn. Dat gevoel willen we zeker niet veroorzaken. Ik heb er nogmaals voor je naar gekeken. Ik zet de zaken graag voor je op een rijtje. 

Op 15 november heb je gebeld wegens het aansluiten van je nieuwe modem. Mijn collega heeft je toen een aanbod gedaan. Je hebt je Telfort Thuis abonnement op 15 november verlengd met de volgende actie: 12 maanden Internet + iTV voor € 35,- per maand. Bij het verlengen van een abonnement ga je een nieuw jaarcontract aan van 12 maanden. Gedurende je contract betaal je dus € 35,- per maand. Als je contract afloopt betaal je de reguliere abonnementsprijs voor Internet + iTV. 

Verder ben je van Telfort Mobiel overgestapt naar KPN Mobiel met het volgende aanbod: onbeperkt minuten/SMS + 0 GB. Voor dit Hussel Mobiel abonnement betaal je normaal gesproken € 15,- per maand. 

Doordat je bent overgestapt van Telfort Mobiel naar KPN Mobiel, kom je niet meer in aanmerking voor CombiVoordeel. Je voldoet dan namelijk niet meer aan de voorwaarden. Daardoor vervalt de € 5,- CombiVoordeel factuurkorting op je Thuis-abonnement en betaal je straks in plaats van € 30,- per maand straks € 35,-. Daarentegen kan je nu wel gebruikmaken van Telfort Compleet. Doordat je Telfort Thuis en KPN mobiel combineert, ontvang je op je KPN Mobiel abonnement dubbele data/minuten én € 5,- korting. Inclusief die € 5,- korting betaal je inderdaad € 10,- per maand voor je KPN Mobiel abonnement. 

Ik zie dat je nog niet bent aangemeld voor Telfort Compleet. Ik wil je dan ook aanraden om je zo snel mogelijk hier aan te melden voor Telfort Compleet.

Bekijk reactie

34 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Jusief. Dat lijkt me echt jouw interpretatie. Ik heb op basis van je abonnementen én de notities van mijn collega's alle informatie die ik heb op een rijtje gezet voor je. Ik zit hier om je te helpen. Helaas is het dan niet gelukt om je goed te helpen via deze weg. Dat had ik natuurlijk graag gewild. Ik snap dat het voor veel frustratie zorgt dat je het gevoel hebt dat er fouten zijn gemaakt met betrekking tot je abonnementen en niet alles naar behoren werkt. Die frustratie spreekt ook uit je berichten. Ik wil je vragen om op je toon te letten. Ik vind het volledig ongepast om een Moderator (of een mede-forumlid) persoonlijk aan te vallen. De manier waarop je nu communiceert is in strijd met onze huisregels hier op het Forum.

Ik heb nu een klacht voor je ingediend bij de afdeling Klantrelaties met het verzoek dat zij contact met je opnemen. Ik heb daarbij aangegeven dat je ons hebt verzocht om het telefoongesprek van 15 november terug te luisteren. Een collega van de afdeling Klantrelaties neemt binnen één werkdag contact met je op.

Reputatie 8

Opgenomen gesprek doorsturen aan mij werd geweigerd: - “dat is lang geleden,

Dit soort gegevens wordt minimaal een half jaar of langer bewaard, als het al niet langer is?
Daar gelden bepaalde normen voor waar ook Telfort zich aan te houden heeft.

Als een klant erom vraagt, moet men een transcriptie ter beschikking stellen.
Het zijn persoonlijke gegevens / data die een klant kan opvragen.
ALLE persoonlijk bewaarde gegevens moet men ter beschikking stellen.
Dat is wettelijk geregeld in de AVG.

Nog iest eerste antwoord van Natasja door mij als beste antwoord gemarkeerd.Dat ging foutief.Ik ben helemaal niet met eens met eerste reactie van Natasja.Ze heeft alles verkeerd geschreven, zelf leugens.Ik vraag Natasja gaan kijken notering  van 16 november voordat hier onzin schrijven.

Dat is minimum niet deskundig.Ik ben erg boos op Natasja , ze heeft al die tijd probeerde mij misleiden. Ze heeft niet eens naar mijn contract  gekeken. Ik heb alles terug gelezen nadat werdt duidelijk.Nu weet ik.

Natasja , je hebt geen recht mij hier beledigen met je uitleg”.Omdat  jij  niet gewone lid van forum bent, je ben medewerker van Klantenservice  van Telfort en al die papieren voor je open is.Voordat  mij “eigen schuld gevoel geven” moest je eerste alles bekijken, analyseren en dan antwoord geven.

Ongelooflijk!!! Ik heb contact opgenomen met klantenservice van Telfort op 16 november was genoteerd dat ik abonnement van KPN voor 10 euro per maand aangesloten. Opgenomen gesprek doorsturen aan mij werd geweigerd: - “dat is lang geleden, ik weet niet of het nog steeds aanwezig is._ Kinderachtig!!!   Klantenservice van KPN reageert niet.Ze hebben eigen voorstel : Abonnement voor 20 euro.

ik vraag me af: Wie zijn jullie hier? Waarom niemand heeft mij ondersteunde, terwijl er staat bij Telfort genoteerd dat ik voor 10 euro afgesproken.Ik verbaas me dat het nog steeds blijft zonder “verandering".

Waarvoor is forum?o m misleiden klanten??? 

Niemand houd jou voor idioot. Ik ben van mening dat alles op een grote misverstand berust. 

Je hebt zelf gebeld vanwege modem problemen klopt dat?

Waarom dat gesprek dan tot een ander KPN mobiel abonnement heeft geleid en een ander thuis abonnement is mij een raadsel. Maar het laat wel de verkoop training van de medewerkers zien. Je hebt helaas echt zelf ja tegen deze aanbiedingen gezegd met alle bijkomende gevolgen.

Hallo @Jusief. Volgens mij gaan we er niet samen uit komen via deze weg. Ik zie dat @Galdor68 ook opnieuw heeft uitgelegd hoe de vork in de steel zit. Alle informatie die ik heb omtrent je Telfort Thuis en KPN Mobiel abonnementen, is reeds vermeld in dit topic. Als er nog wel onduidelijkheden zijn, wil ik je echt adviseren om langs een KPN-winkel te gaan. 

Ik begrijp het heel goed, dat ik hier verkeerd bezig.Alles begon gewoon als ontevredenheid.Tijdens gebeurde heel veel.Ik zou weten dat het zo serueuz is, ga ik nooit naar forum oplossing zoeken.Ik ga verder naar officiële instantie. Niemand mag mij voor idioten houden…

Bedankt!

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Jusief. Volgens mij gaan we er niet samen uit komen via deze weg. Ik zie dat @Galdor68 ook opnieuw heeft uitgelegd hoe de vork in de steel zit. Alle informatie die ik heb omtrent je Telfort Thuis en KPN Mobiel abonnementen, is reeds vermeld in dit topic. Als er nog wel onduidelijkheden zijn, wil ik je echt adviseren om langs een KPN-winkel te gaan. 

Omdat jou wijzigingen na 8 oktober zijn gedaan heb je recht op de 5 euro korting die je nu krijgt op je KPN abonnement. Iedereen met Telfort of KPN internet en TV betaald 5 euro minder voor mobiel bij KPN. Uit het bericht van Natasja had ik begrepen dat je nu € 10,00 moet betalen omdat je alleen bellen en sms hebt geen internet, daar heb je gelijk dat klopt niet. Je kan via Mijn KPN onbeperkt bellen uitzetten dan krijg je voor €9,00 150 minuten.

Waar je nog wel recht op hebt is het combivoordeel wat je al had de 5 euro voor Internet en TV.

https://www.kpn.com/compleet/telfort-compleet.htm

Heb je na 8 oktober een KPN abonnement besteld, en had je al Telfort Combivoordeel? Dan krijg je voordeel op je KPN product en hou je Telfort Combivoordeel op je Telfort abonnement!

Heb je voor 8 oktober een KPN abonnement besteld en heb je nog een Telfort abonnement? Meld je dan aan voor Telfort Compleet.

Aanmelden

Ik heb vandaag eerste factuur ontvangen van KPN. Blijkbaar ik heb abonnement voor 20 euro en 5 euro korting dan 15 euro total.Natasha hier heeft over korting verteld als ik meld bij KPN mobiel en telfort thuis ,dan krijg ik korting .Er is geen korting!!!

Ik wil Telfort vragen om mij ons opgenomen gesprek over Mobiel KPN  doorsturen. Of moet ik ergens officiel  aanvragen.Ik wil  jurideische hulp vragen en stoppen helemaal met Telfort en KPN onmiddellijk.

Ik weet zeker dat ik recht heb, omdat ik belazerd ben.Mijn eerste antwoord aanbieding van klantenservice van Telfort was: Nee!!! dankje wel ik heb 400 minuten en ik gebruik 30 minuten per maand ,ik heb geen onbeperkt mobiel voor 10 euro per maand abonnement nodig.Dan kreeg ik aanbieding die ook klopt niet .

Ik vraag opgenomen gesprek om te zaak openen

Telfort heeft jouw mobiel abonnement niet duurder gemaakt dat heb je zelf gedaan door klant te worden bij KPN.

Doordat je een verleng aanbod hebt geaccepteerd krijg je het dan geldende product. Ook dit heb je zelf geaccepteerd. Daarom ben je nu TRT kwijt.

Mischien is niet alles goed verteld dat kan, maar je bent zelf ook verantwoordelijk niet alleen Telfort of KPN.

Als je niets weet, zeg niets.I, ze hebben geen nieuwe pakket aangeboden, maar ging over alleen prijs .Ik heb dure mobiel geaccepteerd  door beloofde lage prijs, blijkbaar lage prijs gewoon kwam omdat ze hebben mijn abonnement gewisseld zonder waarschuwing.Alle gesprek is opgenomen.Als advocaten van Telfort mij hier boos gaan maken, ga ik derde kant inschakelen. Ik ben niet in goeie plek ,In de forum mensen zonder verantwoordelijkheid!

Telfort heeft jouw mobiel abonnement niet duurder gemaakt dat heb je zelf gedaan door klant te worden bij KPN.

Doordat je een verleng aanbod hebt geaccepteerd krijg je het dan geldende product. Ook dit heb je zelf geaccepteerd. Daarom ben je nu TRT kwijt.

Mischien is niet alles goed verteld dat kan, maar je bent zelf ook verantwoordelijk niet alleen Telfort of KPN.

Dag @Jusief. Je geeft aan dat je WiFi soms wel goed werkt. Als je WiFi-verbinding slecht is, wat is er dan precies aan de hand? Is de verbinding langzaam, valt die weg of heb je slecht bereik? En is dat overal in huis zo of merk je het in bepaalde ruimtes? Ik zie nog geen reset van je modem terug aan deze kant. Wil je nog eens proberen je modem te resetten? Dat doe je door een paar seconden op het resetknopje aan de achterkant van de Experia Box te drukken tot het lampje op de voorkant gaat knipperen en uitgaat. 

Wat kanaal TRT Turk betreft: deze zender zit in het Uitgebreid pakket. Op dit moment heb je alleen het Basispakket. Met die reden kun je de zender momenteel niet bekijken. Voor het Uitgebreid pakket betaal je € 5,- per maand. Je kunt dit bestellen via je tv-menu of Mijn Telfort. Op onze website vind je meer informatie over het bestellen van extra zenderpakketten.

Uit je berichten maak ik op dat er nog meer zaken onduidelijk zijn. Het lijkt mij daarom goed om langs een KPN-winkel te gaan. Mijn collega's daar kunnen dan ook direct meekijken naar de kortingen op je KPN Mobiel abonnement en andere onduidelijkheden hopelijk wegnemen. 

Ik blijf verbazen en irriteren.Ik had meer dan 10 jaar interactieve TV en altijd TRT bij.Opeens ,heb ik basis ...Ik begriijp dat ik belazerd zeker.Telfort heeft mijn mobiel duurde gemaakt met compensatie goedkope Thuis...Dus heb ik basis tv en internet, in plaats van 35 betaal ik 30  en plus duure mobiel inplats van goedkoop.Ik word gek van die boeven die werken bij Telfort. Ik ben diep verontwaardigd wat doet Telfort jegens mij. Ik wil niet meer horen iets van Telfort.Ik ga wachten wanneer komt tijd om te vergeten voor altijd dat onfatsoenlijke bedrijf!!!!

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Jusief. Je geeft aan dat je WiFi soms wel goed werkt. Als je WiFi-verbinding slecht is, wat is er dan precies aan de hand? Is de verbinding langzaam, valt die weg of heb je slecht bereik? En is dat overal in huis zo of merk je het in bepaalde ruimtes? Ik zie nog geen reset van je modem terug aan deze kant. Wil je nog eens proberen je modem te resetten? Dat doe je door een paar seconden op het resetknopje aan de achterkant van de Experia Box te drukken tot het lampje op de voorkant gaat knipperen en uitgaat. 

Wat kanaal TRT Turk betreft: deze zender zit in het Uitgebreid pakket. Op dit moment heb je alleen het Basispakket. Met die reden kun je de zender momenteel niet bekijken. Voor het Uitgebreid pakket betaal je € 5,- per maand. Je kunt dit bestellen via je tv-menu of Mijn Telfort. Op onze website vind je meer informatie over het bestellen van extra zenderpakketten.

Uit je berichten maak ik op dat er nog meer zaken onduidelijk zijn. Het lijkt mij daarom goed om langs een KPN-winkel te gaan. Mijn collega's daar kunnen dan ook direct meekijken naar de kortingen op je KPN Mobiel abonnement en andere onduidelijkheden hopelijk wegnemen. 

Hallo @Jusief. Ik vind het jammer om te lezen dat je nog tegen zoveel verschillende problemen aan loopt. Ik wil je hier graag bij helpen, maar dan heb ik echt aanvullende informatie van je nodig. Zijn er met betrekking tot Telfort Compleet op je KPN Mobiel abonnement nog onduidelijkheden? Kan je per punt toelichten wat er nog onduidelijk is of wat er misgaat? Welke zenders mis je bijvoorbeeld? En heb je het stappenplan om problemen met WiFi op te lossen al doorlopen? 

Ik denk niet dat zo makkelijk ,ondanks mijn ervaring. Wifi is niet altijd slecht, soms goed, soms slecht, fabriek instelling heb ik al hersteld , toch… ik heb geen trt Turkse kanaal in 140 ...Telfort kan gewoon kijken waarom heb ik niet hetzelfde als bij anderen.Ik heb gevraag wie heeft Telfort, ze hebben geen probleem.Dus ben ik "favoriet “van Telfort.Dat heb ik na de laatste "dienst”begrijpen.

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Jusief. Ik vind het jammer om te lezen dat je nog tegen zoveel verschillende problemen aan loopt. Ik wil je hier graag bij helpen, maar dan heb ik echt aanvullende informatie van je nodig. Zijn er met betrekking tot Telfort Compleet op je KPN Mobiel abonnement nog onduidelijkheden? Kan je per punt toelichten wat er nog onduidelijk is of wat er misgaat? Welke zenders mis je bijvoorbeeld? En heb je het stappenplan om problemen met WiFi op te lossen al doorlopen? 

Dag @Jusief. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop van harte dat dit betekent alles zo duidelijk is wat je Telfort Thuis en KPN Mobiel abonnementen betreft. Laat het gerust weten als er nog wel onduidelijkheden zijn.

Dag Natasja,,Helaas ik heb zo veel problemen en ik begrijp dat ik niets kan veranderen.

1.Financieel

2.Signaal van wifi

3.Gebrek aan sommige TV kanalen 

4.Internet storing…

5.Nog steeds onduidelijke abonnement(?)

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Jusief. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop van harte dat dit betekent alles zo duidelijk is wat je Telfort Thuis en KPN Mobiel abonnementen betreft. Laat het gerust weten als er nog wel onduidelijkheden zijn.

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Jusief. Ik zie de aanmelding nog niet terug aan deze kant. Ik moet daar wel bij zeggen dat het maximaal 1 maand kan duren voor je Telfort Compleet voordeel start. Als je voordelen zijn gestart, krijg je van ons een bericht per e-mail of sms.

Wat de facturen betreft: je abonnement bij KPN is ingegaan op 16 december. Je laatste Telfort factuur is opgemaakt op 9 december. Op die factuur heb je betaald voor de periode van 8 december t/m 7 januari. Op de eindfactuur wordt de periode van 16 december t/m 7 januari verrekend. Ik raad je dan ook aan om de factuur van december nog wel te betalen. Het bedrag dat je teveel hebt betaald krijg je van ons terug binnen 2 weken, nadat de eindfactuur is opgemaakt. Je eerste factuur bij KPN wordt opgemaakt op 18 januari.

Hallo @Jusief. Voor zover ik tot dusver kan achterhalen, is er geen sprake van een verkeerde uitleg, maar lijkt het op een misverstand. Ik heb een e-mail gestuurd met het verzoek om het gesprek terug te laten luisteren, zodat er na kan worden gegaan wat er precies is besproken. Zijn er bepaalde dingen uit mijn bericht bovenstaand nog niet helemaal duidelijk? Heb je je al aangemeld voor Telfort Compleet? Als ik een reactie heb op de e-mail, dan laat ik dat aan je weten.

Ik heb aangemeld voor Telfort Compleet.Ik zie nog steeds problemen met Telfort, vandaag moest ik terugboeken incasso van betalingen voor Telfort mobiel. En van KPN nog geen reactie of incasso . Alleen sim van KPN ontvangen….

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Jusief. Voor zover ik tot dusver kan achterhalen, is er geen sprake van een verkeerde uitleg, maar lijkt het op een misverstand. Ik heb een e-mail gestuurd met het verzoek om het gesprek terug te laten luisteren, zodat er na kan worden gegaan wat er precies is besproken. Zijn er bepaalde dingen uit mijn bericht bovenstaand nog niet helemaal duidelijk? Heb je je al aangemeld voor Telfort Compleet? Als ik een reactie heb op de e-mail, dan laat ik dat aan je weten.

Ik vind belachelijk dat Telfort over opgenomen gesprek weet en  wacht totdat ik transcriptie vraagt.Ik moest hier lezen , o ja onze collega heeft verkeerd uitgelegd en we zullen het corrigeren. Heb ik gelijk?

Dag @Jusief. Het spijt me te lezen dat je het gevoel hebt belazerd te zijn. Dat gevoel willen we zeker niet veroorzaken. 

Ja ,zeker.Ik moest na de belazerd worden, gelukkig me voelen.Zo dacht uw collega.Omdat ik idiot was, anders ging niet accepteren zijn “aanbieding", terwijl voor normale product hoef je niet reclame doen.Eerste keer in mijn leven accepteerde aanbod, en direct belazerd.Nu weet ik zeker!!!!Ik ga opgenomen gesprek aanvragen.

Bedankt voor advies.

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Jusief. Het spijt me te lezen dat je het gevoel hebt belazerd te zijn. Dat gevoel willen we zeker niet veroorzaken. Ik heb er nogmaals voor je naar gekeken. Ik zet de zaken graag voor je op een rijtje. 

Op 15 november heb je gebeld wegens het aansluiten van je nieuwe modem. Mijn collega heeft je toen een aanbod gedaan. Je hebt je Telfort Thuis abonnement op 15 november verlengd met de volgende actie: 12 maanden Internet + iTV voor € 35,- per maand. Bij het verlengen van een abonnement ga je een nieuw jaarcontract aan van 12 maanden. Gedurende je contract betaal je dus € 35,- per maand. Als je contract afloopt betaal je de reguliere abonnementsprijs voor Internet + iTV. 

Verder ben je van Telfort Mobiel overgestapt naar KPN Mobiel met het volgende aanbod: onbeperkt minuten/SMS + 0 GB. Voor dit Hussel Mobiel abonnement betaal je normaal gesproken € 15,- per maand. 

Doordat je bent overgestapt van Telfort Mobiel naar KPN Mobiel, kom je niet meer in aanmerking voor CombiVoordeel. Je voldoet dan namelijk niet meer aan de voorwaarden. Daardoor vervalt de € 5,- CombiVoordeel factuurkorting op je Thuis-abonnement en betaal je straks in plaats van € 30,- per maand straks € 35,-. Daarentegen kan je nu wel gebruikmaken van Telfort Compleet. Doordat je Telfort Thuis en KPN mobiel combineert, ontvang je op je KPN Mobiel abonnement dubbele data/minuten én € 5,- korting. Inclusief die € 5,- korting betaal je inderdaad € 10,- per maand voor je KPN Mobiel abonnement. 

Ik zie dat je nog niet bent aangemeld voor Telfort Compleet. Ik wil je dan ook aanraden om je zo snel mogelijk hier aan te melden voor Telfort Compleet.

Reputatie 8

Ons gesprek is opgenomen, als ik derde kant inschakled ,dan denk ik  wordt helemaal duidelijk

Een opgenomen gesprek kun je opvragen. Daar heb je als consument recht op. Dat moet een provider op verzoek aan je verstrekken. Wordt een MP3 bestand naar je toegestuurd per e-mail.

Zou je willen aanraden dat gesprek met een kennis die beter Nederlands beheerst terug te luisteren, om precies te weten van wat er is afgesproken. Het zou best kunnen zijn dat door het gebrekkige Nederlands zaken van elkaar anders worden begrepen, dan wat jij denkt wat afgesproken zou zijn?

Communiceren als de taal gebrekkig is leidt jammer genoeg vaak onbedoeld tot misverstanden.

Dag @Jusief. Van harte welkom hier en bedankt voor het doen van je verhaal. Ik kan me goed voorstellen dat je je bedrogen voelt als er bepaalde afspraken zijn gemaakt en je nu iets anders in je contract ziet. Ik zie inderdaad dat je een Hussel Mobiel abonnement hebt afgesloten met onbeperkt bellen/SMS en 0 GB data. Voor dat abonnement betaal je € 15,- per maand, tenzij je Mobiel en Thuis combineert. Als ik op je postcode en huisnummer zoek, dan vind ik geen KPN Thuis abonnement. Kan dat kloppen? Dit is namelijk de reden dat je niet de € 5,- korting krijgt. Alleen wanneer je Mobiel en Thuis combineert krijg je € 5,- of € 7,50 korting op je mobiele abonnement. 

Betreft de aansluitkosten: als je met nummerbehoud overstapt naar KPN, dan krijg je op de eerste factuur de aansluitkosten terug. Je hoeft daar niets voor te doen. Ik realiseer me dat het verwarrend is dat de aansluitkosten wel op je contract staan vermeld. Dat komt doordat het vergoeden van de aansluitkosten handmatig gebeurt en dit pas gebeurt nadat het contract is gegenereerd. 

Ik ben absoluut met eens over regels..Maar! .De klantenservice medewerker belooft voor 10 euro abonnement regelen,tijdens mijn klacht over modem.Ik heb geweigerd, ik zei dat ik voldoende minuten hebe, betaaal 8,35 euro, waarom moet ik meer betalen.Dan hij heeft aangeboden voor 30 euro per maand ".thuis”, en niet tijdelijk , gewoon abonnement.Ik heb herhaalde zijn worden voor duidelijkheid  en hij bevestigde.Dan kreeg ik contract voor 15 euro.Ik heb gebeld KPN en ze zeiden dat kan alleen als ik KPN thuis heb. Toen ik terug gekeken naar thuis abonnement ,zie ik dat het Telfort gebeleven.MIJN vraag .De medewerker van Telfort toen aangeboden voor 10 euro en gewijzigd mijn abonnement voor 30 euro van Telfort waarover dacht.Wist hij regels niet toen hij beloofde voor 10 euro mobiel???.Blijkbaar wel, hij heeft gewoon slecht Nederlands sprekende klant probeer belazen.Als advertender kreeg plus omdat voor KPN nieuw contact heeft gemaakt.Te vroeg blij te zin.Ons gesprek is opgenomen, als ik derde kant inschakled ,dan denk ik  wordt helemaal duidelijk.In eerste mogelijkheid ga ik weg van Telfort en overal mijn mening geven en klacht indienen totdat boeven worden gestraft!Omdat u heeft duidelijk gezegd alleen mogelijk als ik KPN thuis heb.En nog irritant dat hij heeft contract voor 2 jaar gemaakt !!!

Reageer