Tijdens aansluiting nieuwe modem, had bod van klantenservice .Voor 10 euro per maand mobielaansluiting met KPN, krijg ik voor 30 euro per maand Internet + TV van KPN, in plaats van 38<50 tegenwoordig.Medewerker uitgelegd dat straks toch allemaal wordt doorgenomen door KPN.Ik heb herhalend gevraagd : 10 euro per maand voor in plaats van 8,35 voor 400min, voor 12 maanden. Dan krijg ik contract, Contract heb ik niet gelezen omdat we hebben over gepraat en dat is opgenomen.Nu heb ik voor 24 maanden contract 15 euro per maand en 25 euro aansluitingskosten en alleen voor 12 maanden 30 euro voor internet en tv en dan 40 euro….Dus flink bedrogen Ik wil alles annuleren en terug naar mijn Telfort abonnement. En dat gebeurde met klantenservice Telfort. Ik ben woedend boos!
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
Beste antwoord door Natasja
Dag
Op 15 november heb je gebeld wegens het aansluiten van je nieuwe modem. Mijn collega heeft je toen een aanbod gedaan. Je hebt je Telfort Thuis abonnement op 15 november verlengd met de volgende actie: 12 maanden Internet + iTV voor € 35,- per maand. Bij het verlengen van een abonnement ga je een nieuw jaarcontract aan van 12 maanden. Gedurende je contract betaal je dus € 35,- per maand. Als je contract afloopt betaal je de reguliere abonnementsprijs voor Internet + iTV.
Verder ben je van Telfort Mobiel overgestapt naar KPN Mobiel met het volgende aanbod: onbeperkt minuten/SMS + 0 GB. Voor dit Hussel Mobiel abonnement betaal je normaal gesproken € 15,- per maand.
Doordat je bent overgestapt van Telfort Mobiel naar KPN Mobiel, kom je niet meer in aanmerking voor CombiVoordeel. Je voldoet dan namelijk niet meer aan de voorwaarden. Daardoor vervalt de € 5,- CombiVoordeel factuurkorting op je Thuis-abonnement en betaal je straks in plaats van € 30,- per maand straks € 35,-. Daarentegen kan je nu wel gebruikmaken van Telfort Compleet. Doordat je Telfort Thuis en KPN mobiel combineert, ontvang je op je KPN Mobiel abonnement dubbele data/minuten én € 5,- korting. Inclusief die € 5,- korting betaal je inderdaad € 10,- per maand voor je KPN Mobiel abonnement.
Ik zie dat je nog niet bent aangemeld voor Telfort Compleet. Ik wil je dan ook aanraden om je zo snel mogelijk hier aan te melden voor Telfort Compleet.