beantwoord

Geen Hussel korting en aansluitkosten in rekening gebracht bij overstap naar KPN Mobiel

  • 17 december 2019
  • 34 reacties
  • 1170 keer bekeken


Toon het eerste bericht

34 reacties

Ik heb vandaag eerste factuur ontvangen van KPN. Blijkbaar ik heb abonnement voor 20 euro en 5 euro korting dan 15 euro total.Natasha hier heeft over korting verteld als ik meld bij KPN mobiel en telfort thuis ,dan krijg ik korting .Er is geen korting!!!

Ik wil Telfort vragen om mij ons opgenomen gesprek over Mobiel KPN  doorsturen. Of moet ik ergens officiel  aanvragen.Ik wil  jurideische hulp vragen en stoppen helemaal met Telfort en KPN onmiddellijk.

Ik weet zeker dat ik recht heb, omdat ik belazerd ben.Mijn eerste antwoord aanbieding van klantenservice van Telfort was: Nee!!! dankje wel ik heb 400 minuten en ik gebruik 30 minuten per maand ,ik heb geen onbeperkt mobiel voor 10 euro per maand abonnement nodig.Dan kreeg ik aanbieding die ook klopt niet .

Ik vraag opgenomen gesprek om te zaak openen

Omdat jou wijzigingen na 8 oktober zijn gedaan heb je recht op de 5 euro korting die je nu krijgt op je KPN abonnement. Iedereen met Telfort of KPN internet en TV betaald 5 euro minder voor mobiel bij KPN. Uit het bericht van Natasja had ik begrepen dat je nu € 10,00 moet betalen omdat je alleen bellen en sms hebt geen internet, daar heb je gelijk dat klopt niet. Je kan via Mijn KPN onbeperkt bellen uitzetten dan krijg je voor €9,00 150 minuten.

Waar je nog wel recht op hebt is het combivoordeel wat je al had de 5 euro voor Internet en TV.

 

https://www.kpn.com/compleet/telfort-compleet.htm

Heb je na 8 oktober een KPN abonnement besteld, en had je al Telfort Combivoordeel? Dan krijg je voordeel op je KPN product en hou je Telfort Combivoordeel op je Telfort abonnement!

Heb je voor 8 oktober een KPN abonnement besteld en heb je nog een Telfort abonnement? Meld je dan aan voor Telfort Compleet.

Aanmelden

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Jusief. Volgens mij gaan we er niet samen uit komen via deze weg. Ik zie dat @Galdor68 ook opnieuw heeft uitgelegd hoe de vork in de steel zit. Alle informatie die ik heb omtrent je Telfort Thuis en KPN Mobiel abonnementen, is reeds vermeld in dit topic. Als er nog wel onduidelijkheden zijn, wil ik je echt adviseren om langs een KPN-winkel te gaan. 

Hallo @Jusief. Volgens mij gaan we er niet samen uit komen via deze weg. Ik zie dat @Galdor68 ook opnieuw heeft uitgelegd hoe de vork in de steel zit. Alle informatie die ik heb omtrent je Telfort Thuis en KPN Mobiel abonnementen, is reeds vermeld in dit topic. Als er nog wel onduidelijkheden zijn, wil ik je echt adviseren om langs een KPN-winkel te gaan. 

Ik begrijp het heel goed, dat ik hier verkeerd bezig.Alles begon gewoon als ontevredenheid.Tijdens gebeurde heel veel.Ik zou weten dat het zo serueuz is, ga ik nooit naar forum oplossing zoeken.Ik ga verder naar officiële instantie. Niemand mag mij voor idioten houden…

Bedankt!

Niemand houd jou voor idioot. Ik ben van mening dat alles op een grote misverstand berust. 

Je hebt zelf gebeld vanwege modem problemen klopt dat?

Waarom dat gesprek dan tot een ander KPN mobiel abonnement heeft geleid en een ander thuis abonnement is mij een raadsel. Maar het laat wel de verkoop training van de medewerkers zien. Je hebt helaas echt zelf ja tegen deze aanbiedingen gezegd met alle bijkomende gevolgen.

 

Ongelooflijk!!! Ik heb contact opgenomen met klantenservice van Telfort op 16 november was genoteerd dat ik abonnement van KPN voor 10 euro per maand aangesloten. Opgenomen gesprek doorsturen aan mij werd geweigerd: - “dat is lang geleden, ik weet niet of het nog steeds aanwezig is._ Kinderachtig!!!   Klantenservice van KPN reageert niet.Ze hebben eigen voorstel : Abonnement voor 20 euro.

ik vraag me af: Wie zijn jullie hier? Waarom niemand heeft mij ondersteunde, terwijl er staat bij Telfort genoteerd dat ik voor 10 euro afgesproken.Ik verbaas me dat het nog steeds blijft zonder “verandering".

Waarvoor is forum?o m misleiden klanten??? 

Nog iest eerste antwoord van Natasja door mij als beste antwoord gemarkeerd.Dat ging foutief.Ik ben helemaal niet met eens met eerste reactie van Natasja.Ze heeft alles verkeerd geschreven, zelf leugens.Ik vraag Natasja gaan kijken notering  van 16 november voordat hier onzin schrijven.

Dat is minimum niet deskundig.Ik ben erg boos op Natasja , ze heeft al die tijd probeerde mij misleiden. Ze heeft niet eens naar mijn contract  gekeken. Ik heb alles terug gelezen nadat werdt duidelijk.Nu weet ik.

Natasja , je hebt geen recht mij hier beledigen met je uitleg”.Omdat  jij  niet gewone lid van forum bent, je ben medewerker van Klantenservice  van Telfort en al die papieren voor je open is.Voordat  mij “eigen schuld gevoel geven” moest je eerste alles bekijken, analyseren en dan antwoord geven.

Reputatie 8

Opgenomen gesprek doorsturen aan mij werd geweigerd: - “dat is lang geleden,

Dit soort gegevens wordt minimaal een half jaar of langer bewaard, als het al niet langer is?
Daar gelden bepaalde normen voor waar ook Telfort zich aan te houden heeft.

Als een klant erom vraagt, moet men een transcriptie ter beschikking stellen.
Het zijn persoonlijke gegevens / data die een klant kan opvragen.
ALLE persoonlijk bewaarde gegevens moet men ter beschikking stellen.
Dat is wettelijk geregeld in de AVG.

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Jusief. Dat lijkt me echt jouw interpretatie. Ik heb op basis van je abonnementen én de notities van mijn collega's alle informatie die ik heb op een rijtje gezet voor je. Ik zit hier om je te helpen. Helaas is het dan niet gelukt om je goed te helpen via deze weg. Dat had ik natuurlijk graag gewild. Ik snap dat het voor veel frustratie zorgt dat je het gevoel hebt dat er fouten zijn gemaakt met betrekking tot je abonnementen en niet alles naar behoren werkt. Die frustratie spreekt ook uit je berichten. Ik wil je vragen om op je toon te letten. Ik vind het volledig ongepast om een Moderator (of een mede-forumlid) persoonlijk aan te vallen. De manier waarop je nu communiceert is in strijd met onze huisregels hier op het Forum.

Ik heb nu een klacht voor je ingediend bij de afdeling Klantrelaties met het verzoek dat zij contact met je opnemen. Ik heb daarbij aangegeven dat je ons hebt verzocht om het telefoongesprek van 15 november terug te luisteren. Een collega van de afdeling Klantrelaties neemt binnen één werkdag contact met je op.

Reageer