beantwoord

Geen Hussel korting en aansluitkosten in rekening gebracht bij overstap naar KPN Mobiel

  • 17 december 2019
  • 34 reacties
  • 998 keer bekeken

Tijdens aansluiting nieuwe modem, had bod van klantenservice .Voor 10 euro per maand mobielaansluiting met KPN, krijg ik voor 30 euro per maand Internet + TV van KPN, in plaats van 38<50 tegenwoordig.Medewerker uitgelegd dat straks toch allemaal wordt doorgenomen door KPN.Ik heb herhalend gevraagd : 10 euro per maand voor  in plaats van 8,35 voor 400min, voor 12 maanden. Dan krijg ik contract, Contract heb ik niet gelezen omdat we hebben over gepraat en dat is opgenomen.Nu heb ik voor 24 maanden contract 15 euro per maand en 25 euro aansluitingskosten en alleen voor 12 maanden 30 euro voor internet en tv en dan 40 euro….Dus flink bedrogen Ik wil alles annuleren en terug naar mijn Telfort abonnement. En dat gebeurde met klantenservice Telfort. Ik ben woedend boos!

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 24 december 2019, 15:41

Dag @Jusief. Het spijt me te lezen dat je het gevoel hebt belazerd te zijn. Dat gevoel willen we zeker niet veroorzaken. Ik heb er nogmaals voor je naar gekeken. Ik zet de zaken graag voor je op een rijtje. 

Op 15 november heb je gebeld wegens het aansluiten van je nieuwe modem. Mijn collega heeft je toen een aanbod gedaan. Je hebt je Telfort Thuis abonnement op 15 november verlengd met de volgende actie: 12 maanden Internet + iTV voor € 35,- per maand. Bij het verlengen van een abonnement ga je een nieuw jaarcontract aan van 12 maanden. Gedurende je contract betaal je dus € 35,- per maand. Als je contract afloopt betaal je de reguliere abonnementsprijs voor Internet + iTV. 

Verder ben je van Telfort Mobiel overgestapt naar KPN Mobiel met het volgende aanbod: onbeperkt minuten/SMS + 0 GB. Voor dit Hussel Mobiel abonnement betaal je normaal gesproken € 15,- per maand. 

Doordat je bent overgestapt van Telfort Mobiel naar KPN Mobiel, kom je niet meer in aanmerking voor CombiVoordeel. Je voldoet dan namelijk niet meer aan de voorwaarden. Daardoor vervalt de € 5,- CombiVoordeel factuurkorting op je Thuis-abonnement en betaal je straks in plaats van € 30,- per maand straks € 35,-. Daarentegen kan je nu wel gebruikmaken van Telfort Compleet. Doordat je Telfort Thuis en KPN mobiel combineert, ontvang je op je KPN Mobiel abonnement dubbele data/minuten én € 5,- korting. Inclusief die € 5,- korting betaal je inderdaad € 10,- per maand voor je KPN Mobiel abonnement. 

Ik zie dat je nog niet bent aangemeld voor Telfort Compleet. Ik wil je dan ook aanraden om je zo snel mogelijk hier aan te melden voor Telfort Compleet.

Bekijk reactie

34 reacties

Hallo @Jusief , binnen 14 dagen kun je alles nog weer annuleren.

 

Reputatie 8
Badge +17

Iedere klant die bij KPN een mobiel contract aangaat betaald € 25,00 aansluitkosten, waarom wacht je niet tot 26 januari als je mobiel abo automatisch overgaat naar KPN dan behoud je gewoon de voorwaarden die je nu bij je Telfort mobiel abo hebt

Maar je hebt via Telfort Klantenservice een abonnement afgesloten bij KPN?
En dan is er ook nog verkeerde informatie gegeven met foute abonnementsprijzen?
Dit lijkt mij dus incorrect en daar kan waarschijnlijk webcare wel een antwoord op geven.

Staat je klantnummer en/of je mobiele nummer in je profiel?
Dit kan je plaatsen bij extra informatie en dit is alleen zichtbaar voor medewerkers van Telfort.
Dan weet webcare wie je bent en om welke aansluitingen het gaat, dan kunnen zij eerder helpen.

Maar je kunt net wat JanD schrijft, binnen 14 dagen annuleren.

Dit is informatie van Telfort:

Bestelling Internet, TV en Bellen annuleren

Bestelling Telfort Mobiel annuleren

Je kunt binnen 14 dagen abonnementen Opzeggen of bestelling annuleren 

Van de KPN website: Bestelling annuleren of wijzigen

Webformulier: Bestelling annuleren 

Wat jimny schrijft klopt ook.
Alleen dacht ik dat je in sommige gevallen geen aansluitingskosten behoefde te betalen.
Als je tot 26 januari wacht, ga je automatisch over naar KPN.
Maar je kunt inderdaad ook je huidige abonnement behouden met de huidige voorwaarden.

 

 

Iedere klant die bij KPN een mobiel contract aangaat betaald € 25,00 aansluitkosten, waarom wacht je niet tot 26 januari als je mobiel abo automatisch overgaat naar KPN dan behoud je gewoon de voorwaarden die je nu bij je Telfort mobiel abo hebt

Ik had geen info.Nu is te laat.Stom van mij.Ik weet zeker dat  alle advertenties hebben “iets” onder reclame.Ik heb contact gehaat met KPN.Ze hebben geen info over mijn inter.+tv overstap naar KPN ,dan kan ik rekenen zoals werd beloofd.Maar dan voor 2 jaar.Dus ik begrijp niet helemaal.Moet ik wachten totdat factuur komt.

Het abonnement van € 10,00 is dat een mobiel internet abonnement zonder belminuten? Het bedrag van € 15,00 klopt wel voor dat bedrag krijg je 2 Gb data en onbeperkt bellen.

Die 12 maanden voor € 30 daarna € 40,00 is een mooie deal, op dit moment zie ik enkel een periode van 6 maanden korting voor €31,25 daarna €52,50 voor internet+tv.

 

Wat betreft de aansluitkosten dat geld enkel voor nieuwe abonnementen. Stap je over met nummerbehoud worden de aansluitkosten verrekend.

 

@Jusief  wat bedoel je precies met aansluiting nieuwe modem is op jouw adres glasvezel aangelegd?

 

Reputatie 8

Contract heb ik niet gelezen omdat we hebben over gepraat en dat is opgenomen

Niet handig een contract niet door te lezen nadat je dat hebt ontvangen. Dat is het eerste wat je zou moeten doen. Controleren of het wel klopt met datgene wat je telefonisch hebt afgesproken.

Je kunt ook de transcriptie opvragen van het gesprek (gesprekken worden doorgaans opgenomen).
Kun je zelf controleren wat er is afgesproken.

De deal die je hebt gemaakt is overigens wel degelijk erg gunstig.
Verder lopen kortingen doorgaans niet door tot over een periode van twee jaar.

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Jusief. Van harte welkom hier en bedankt voor het doen van je verhaal. Ik kan me goed voorstellen dat je je bedrogen voelt als er bepaalde afspraken zijn gemaakt en je nu iets anders in je contract ziet. Ik zie inderdaad dat je een Hussel Mobiel abonnement hebt afgesloten met onbeperkt bellen/SMS en 0 GB data. Voor dat abonnement betaal je € 15,- per maand, tenzij je Mobiel en Thuis combineert. Als ik op je postcode en huisnummer zoek, dan vind ik geen KPN Thuis abonnement. Kan dat kloppen? Dit is namelijk de reden dat je niet de € 5,- korting krijgt. Alleen wanneer je Mobiel en Thuis combineert krijg je € 5,- of € 7,50 korting op je mobiele abonnement. 


Betreft de aansluitkosten: als je met nummerbehoud overstapt naar KPN, dan krijg je op de eerste factuur de aansluitkosten terug. Je hoeft daar niets voor te doen. Ik realiseer me dat het verwarrend is dat de aansluitkosten wel op je contract staan vermeld. Dat komt doordat het vergoeden van de aansluitkosten handmatig gebeurt en dit pas gebeurt nadat het contract is gegenereerd. 

Ik heb nu gekeken, dat ik nog steeds heb Telfort  thuis abonnement .Klantensevice van Telfort toen aangeboden nieuw mobiel abonnement , heeft gezegd ,dat ik vanaf 16 december heb voor 10 euro per maand abonnement.Terwijl het is mogelijk ,alleen als ik KPN thuis hebt.Waarom werd ik bedrogen dan.KPN heeft geen info, alleen dat ik nieuw abonnement heb aangesloten.Ik had Telfort mobiel 400 belminuuten.Ik gebruikte max 50 minuten.Ik had elke maand 1200 minuten extra.Waarvoor voor mij dat nodig was.Dat heeft alles medewerker van Klantensevice Telfort gedaan.Ik was tevreden met mijn abonnement.Ik had alleen gevraagd over defecte modem.En brutaal bedrogen door Klantensevice Telfort.Iedereen met wie tot nu toe contact gehad doen netalsof ik idiot ben.Ik had nooit gedacht dat na 12 jaar abonnement met Telfort krijg ik zo'n verrrasing. Waar gaat dit wereld.? (!)

Reputatie 8

Ik had Telfort mobiel 400 belminuuten.Ik gebruikte max 50 minuten.Ik had elke maand 1200 minuten extra.Waarvoor voor mij dat nodig was.

Als je erg weinig belt, spaar je de belminuten die over zijn, op voor de volgende maand. Voor die tweede maand weer hetzelfde. Dus na 3 maanden kan je totale beltegoed heel behoorlijk zijn.

Met “automatische” overgang van Telfort naar KPN (daar heb ik althans speciaal per e-mail uitgebreide informatie over gekregen), zonder ook maar een nieuw abonnement aan te gaan, blijven voor mij de kosten hetzelfde. De voorwaarden blijven ook hetzelfde.
Alleen mijn belbundel die 600 minuten was (door combi-kortingen en “verdubbelaars”),
is verhoogt naar 750 minuten.

Dag @Jusief. Van harte welkom hier en bedankt voor het doen van je verhaal. Ik kan me goed voorstellen dat je je bedrogen voelt als er bepaalde afspraken zijn gemaakt en je nu iets anders in je contract ziet. Ik zie inderdaad dat je een Hussel Mobiel abonnement hebt afgesloten met onbeperkt bellen/SMS en 0 GB data. Voor dat abonnement betaal je € 15,- per maand, tenzij je Mobiel en Thuis combineert. Als ik op je postcode en huisnummer zoek, dan vind ik geen KPN Thuis abonnement. Kan dat kloppen? Dit is namelijk de reden dat je niet de € 5,- korting krijgt. Alleen wanneer je Mobiel en Thuis combineert krijg je € 5,- of € 7,50 korting op je mobiele abonnement. 


Betreft de aansluitkosten: als je met nummerbehoud overstapt naar KPN, dan krijg je op de eerste factuur de aansluitkosten terug. Je hoeft daar niets voor te doen. Ik realiseer me dat het verwarrend is dat de aansluitkosten wel op je contract staan vermeld. Dat komt doordat het vergoeden van de aansluitkosten handmatig gebeurt en dit pas gebeurt nadat het contract is gegenereerd. 

Ik ben absoluut met eens over regels..Maar! .De klantenservice medewerker belooft voor 10 euro abonnement regelen,tijdens mijn klacht over modem.Ik heb geweigerd, ik zei dat ik voldoende minuten hebe, betaaal 8,35 euro, waarom moet ik meer betalen.Dan hij heeft aangeboden voor 30 euro per maand ".thuis”, en niet tijdelijk , gewoon abonnement.Ik heb herhaalde zijn worden voor duidelijkheid  en hij bevestigde.Dan kreeg ik contract voor 15 euro.Ik heb gebeld KPN en ze zeiden dat kan alleen als ik KPN thuis heb. Toen ik terug gekeken naar thuis abonnement ,zie ik dat het Telfort gebeleven.MIJN vraag .De medewerker van Telfort toen aangeboden voor 10 euro en gewijzigd mijn abonnement voor 30 euro van Telfort waarover dacht.Wist hij regels niet toen hij beloofde voor 10 euro mobiel???.Blijkbaar wel, hij heeft gewoon slecht Nederlands sprekende klant probeer belazen.Als advertender kreeg plus omdat voor KPN nieuw contact heeft gemaakt.Te vroeg blij te zin.Ons gesprek is opgenomen, als ik derde kant inschakled ,dan denk ik  wordt helemaal duidelijk.In eerste mogelijkheid ga ik weg van Telfort en overal mijn mening geven en klacht indienen totdat boeven worden gestraft!Omdat u heeft duidelijk gezegd alleen mogelijk als ik KPN thuis heb.En nog irritant dat hij heeft contract voor 2 jaar gemaakt !!!

Reputatie 8

Ons gesprek is opgenomen, als ik derde kant inschakled ,dan denk ik  wordt helemaal duidelijk

Een opgenomen gesprek kun je opvragen. Daar heb je als consument recht op. Dat moet een provider op verzoek aan je verstrekken. Wordt een MP3 bestand naar je toegestuurd per e-mail.

Zou je willen aanraden dat gesprek met een kennis die beter Nederlands beheerst terug te luisteren, om precies te weten van wat er is afgesproken. Het zou best kunnen zijn dat door het gebrekkige Nederlands zaken van elkaar anders worden begrepen, dan wat jij denkt wat afgesproken zou zijn?

Communiceren als de taal gebrekkig is leidt jammer genoeg vaak onbedoeld tot misverstanden.

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Jusief. Het spijt me te lezen dat je het gevoel hebt belazerd te zijn. Dat gevoel willen we zeker niet veroorzaken. Ik heb er nogmaals voor je naar gekeken. Ik zet de zaken graag voor je op een rijtje. 

Op 15 november heb je gebeld wegens het aansluiten van je nieuwe modem. Mijn collega heeft je toen een aanbod gedaan. Je hebt je Telfort Thuis abonnement op 15 november verlengd met de volgende actie: 12 maanden Internet + iTV voor € 35,- per maand. Bij het verlengen van een abonnement ga je een nieuw jaarcontract aan van 12 maanden. Gedurende je contract betaal je dus € 35,- per maand. Als je contract afloopt betaal je de reguliere abonnementsprijs voor Internet + iTV. 

Verder ben je van Telfort Mobiel overgestapt naar KPN Mobiel met het volgende aanbod: onbeperkt minuten/SMS + 0 GB. Voor dit Hussel Mobiel abonnement betaal je normaal gesproken € 15,- per maand. 

Doordat je bent overgestapt van Telfort Mobiel naar KPN Mobiel, kom je niet meer in aanmerking voor CombiVoordeel. Je voldoet dan namelijk niet meer aan de voorwaarden. Daardoor vervalt de € 5,- CombiVoordeel factuurkorting op je Thuis-abonnement en betaal je straks in plaats van € 30,- per maand straks € 35,-. Daarentegen kan je nu wel gebruikmaken van Telfort Compleet. Doordat je Telfort Thuis en KPN mobiel combineert, ontvang je op je KPN Mobiel abonnement dubbele data/minuten én € 5,- korting. Inclusief die € 5,- korting betaal je inderdaad € 10,- per maand voor je KPN Mobiel abonnement. 

Ik zie dat je nog niet bent aangemeld voor Telfort Compleet. Ik wil je dan ook aanraden om je zo snel mogelijk hier aan te melden voor Telfort Compleet.

Dag @Jusief. Het spijt me te lezen dat je het gevoel hebt belazerd te zijn. Dat gevoel willen we zeker niet veroorzaken. 

Ja ,zeker.Ik moest na de belazerd worden, gelukkig me voelen.Zo dacht uw collega.Omdat ik idiot was, anders ging niet accepteren zijn “aanbieding", terwijl voor normale product hoef je niet reclame doen.Eerste keer in mijn leven accepteerde aanbod, en direct belazerd.Nu weet ik zeker!!!!Ik ga opgenomen gesprek aanvragen.

Bedankt voor advies.

 

Ik vind belachelijk dat Telfort over opgenomen gesprek weet en  wacht totdat ik transcriptie vraagt.Ik moest hier lezen , o ja onze collega heeft verkeerd uitgelegd en we zullen het corrigeren. Heb ik gelijk?

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Jusief. Voor zover ik tot dusver kan achterhalen, is er geen sprake van een verkeerde uitleg, maar lijkt het op een misverstand. Ik heb een e-mail gestuurd met het verzoek om het gesprek terug te laten luisteren, zodat er na kan worden gegaan wat er precies is besproken. Zijn er bepaalde dingen uit mijn bericht bovenstaand nog niet helemaal duidelijk? Heb je je al aangemeld voor Telfort Compleet? Als ik een reactie heb op de e-mail, dan laat ik dat aan je weten.

Hallo @Jusief. Voor zover ik tot dusver kan achterhalen, is er geen sprake van een verkeerde uitleg, maar lijkt het op een misverstand. Ik heb een e-mail gestuurd met het verzoek om het gesprek terug te laten luisteren, zodat er na kan worden gegaan wat er precies is besproken. Zijn er bepaalde dingen uit mijn bericht bovenstaand nog niet helemaal duidelijk? Heb je je al aangemeld voor Telfort Compleet? Als ik een reactie heb op de e-mail, dan laat ik dat aan je weten.

Ik heb aangemeld voor Telfort Compleet.Ik zie nog steeds problemen met Telfort, vandaag moest ik terugboeken incasso van betalingen voor Telfort mobiel. En van KPN nog geen reactie of incasso . Alleen sim van KPN ontvangen….

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Jusief. Ik zie de aanmelding nog niet terug aan deze kant. Ik moet daar wel bij zeggen dat het maximaal 1 maand kan duren voor je Telfort Compleet voordeel start. Als je voordelen zijn gestart, krijg je van ons een bericht per e-mail of sms.

Wat de facturen betreft: je abonnement bij KPN is ingegaan op 16 december. Je laatste Telfort factuur is opgemaakt op 9 december. Op die factuur heb je betaald voor de periode van 8 december t/m 7 januari. Op de eindfactuur wordt de periode van 16 december t/m 7 januari verrekend. Ik raad je dan ook aan om de factuur van december nog wel te betalen. Het bedrag dat je teveel hebt betaald krijg je van ons terug binnen 2 weken, nadat de eindfactuur is opgemaakt. Je eerste factuur bij KPN wordt opgemaakt op 18 januari.

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Jusief. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop van harte dat dit betekent alles zo duidelijk is wat je Telfort Thuis en KPN Mobiel abonnementen betreft. Laat het gerust weten als er nog wel onduidelijkheden zijn.

Dag @Jusief. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop van harte dat dit betekent alles zo duidelijk is wat je Telfort Thuis en KPN Mobiel abonnementen betreft. Laat het gerust weten als er nog wel onduidelijkheden zijn.

Dag Natasja,,Helaas ik heb zo veel problemen en ik begrijp dat ik niets kan veranderen.

1.Financieel

2.Signaal van wifi

3.Gebrek aan sommige TV kanalen 

4.Internet storing…

5.Nog steeds onduidelijke abonnement(?)

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Jusief. Ik vind het jammer om te lezen dat je nog tegen zoveel verschillende problemen aan loopt. Ik wil je hier graag bij helpen, maar dan heb ik echt aanvullende informatie van je nodig. Zijn er met betrekking tot Telfort Compleet op je KPN Mobiel abonnement nog onduidelijkheden? Kan je per punt toelichten wat er nog onduidelijk is of wat er misgaat? Welke zenders mis je bijvoorbeeld? En heb je het stappenplan om problemen met WiFi op te lossen al doorlopen? 

Hallo @Jusief. Ik vind het jammer om te lezen dat je nog tegen zoveel verschillende problemen aan loopt. Ik wil je hier graag bij helpen, maar dan heb ik echt aanvullende informatie van je nodig. Zijn er met betrekking tot Telfort Compleet op je KPN Mobiel abonnement nog onduidelijkheden? Kan je per punt toelichten wat er nog onduidelijk is of wat er misgaat? Welke zenders mis je bijvoorbeeld? En heb je het stappenplan om problemen met WiFi op te lossen al doorlopen? 

Ik denk niet dat zo makkelijk ,ondanks mijn ervaring. Wifi is niet altijd slecht, soms goed, soms slecht, fabriek instelling heb ik al hersteld , toch… ik heb geen trt Turkse kanaal in 140 ...Telfort kan gewoon kijken waarom heb ik niet hetzelfde als bij anderen.Ik heb gevraag wie heeft Telfort, ze hebben geen probleem.Dus ben ik "favoriet “van Telfort.Dat heb ik na de laatste "dienst”begrijpen.

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Jusief. Je geeft aan dat je WiFi soms wel goed werkt. Als je WiFi-verbinding slecht is, wat is er dan precies aan de hand? Is de verbinding langzaam, valt die weg of heb je slecht bereik? En is dat overal in huis zo of merk je het in bepaalde ruimtes? Ik zie nog geen reset van je modem terug aan deze kant. Wil je nog eens proberen je modem te resetten? Dat doe je door een paar seconden op het resetknopje aan de achterkant van de Experia Box te drukken tot het lampje op de voorkant gaat knipperen en uitgaat. 


Wat kanaal TRT Turk betreft: deze zender zit in het Uitgebreid pakket. Op dit moment heb je alleen het Basispakket. Met die reden kun je de zender momenteel niet bekijken. Voor het Uitgebreid pakket betaal je € 5,- per maand. Je kunt dit bestellen via je tv-menu of Mijn Telfort. Op onze website vind je meer informatie over het bestellen van extra zenderpakketten.


Uit je berichten maak ik op dat er nog meer zaken onduidelijk zijn. Het lijkt mij daarom goed om langs een KPN-winkel te gaan. Mijn collega's daar kunnen dan ook direct meekijken naar de kortingen op je KPN Mobiel abonnement en andere onduidelijkheden hopelijk wegnemen. 

Dag @Jusief. Je geeft aan dat je WiFi soms wel goed werkt. Als je WiFi-verbinding slecht is, wat is er dan precies aan de hand? Is de verbinding langzaam, valt die weg of heb je slecht bereik? En is dat overal in huis zo of merk je het in bepaalde ruimtes? Ik zie nog geen reset van je modem terug aan deze kant. Wil je nog eens proberen je modem te resetten? Dat doe je door een paar seconden op het resetknopje aan de achterkant van de Experia Box te drukken tot het lampje op de voorkant gaat knipperen en uitgaat. 


Wat kanaal TRT Turk betreft: deze zender zit in het Uitgebreid pakket. Op dit moment heb je alleen het Basispakket. Met die reden kun je de zender momenteel niet bekijken. Voor het Uitgebreid pakket betaal je € 5,- per maand. Je kunt dit bestellen via je tv-menu of Mijn Telfort. Op onze website vind je meer informatie over het bestellen van extra zenderpakketten.


Uit je berichten maak ik op dat er nog meer zaken onduidelijk zijn. Het lijkt mij daarom goed om langs een KPN-winkel te gaan. Mijn collega's daar kunnen dan ook direct meekijken naar de kortingen op je KPN Mobiel abonnement en andere onduidelijkheden hopelijk wegnemen. 

Ik blijf verbazen en irriteren.Ik had meer dan 10 jaar interactieve TV en altijd TRT bij.Opeens ,heb ik basis ...Ik begriijp dat ik belazerd zeker.Telfort heeft mijn mobiel duurde gemaakt met compensatie goedkope Thuis...Dus heb ik basis tv en internet, in plaats van 35 betaal ik 30  en plus duure mobiel inplats van goedkoop.Ik word gek van die boeven die werken bij Telfort. Ik ben diep verontwaardigd wat doet Telfort jegens mij. Ik wil niet meer horen iets van Telfort.Ik ga wachten wanneer komt tijd om te vergeten voor altijd dat onfatsoenlijke bedrijf!!!!

Telfort heeft jouw mobiel abonnement niet duurder gemaakt dat heb je zelf gedaan door klant te worden bij KPN.

Doordat je een verleng aanbod hebt geaccepteerd krijg je het dan geldende product. Ook dit heb je zelf geaccepteerd. Daarom ben je nu TRT kwijt.

Mischien is niet alles goed verteld dat kan, maar je bent zelf ook verantwoordelijk niet alleen Telfort of KPN.

Telfort heeft jouw mobiel abonnement niet duurder gemaakt dat heb je zelf gedaan door klant te worden bij KPN.

Doordat je een verleng aanbod hebt geaccepteerd krijg je het dan geldende product. Ook dit heb je zelf geaccepteerd. Daarom ben je nu TRT kwijt.

Mischien is niet alles goed verteld dat kan, maar je bent zelf ook verantwoordelijk niet alleen Telfort of KPN.

Als je niets weet, zeg niets.I, ze hebben geen nieuwe pakket aangeboden, maar ging over alleen prijs .Ik heb dure mobiel geaccepteerd  door beloofde lage prijs, blijkbaar lage prijs gewoon kwam omdat ze hebben mijn abonnement gewisseld zonder waarschuwing.Alle gesprek is opgenomen.Als advocaten van Telfort mij hier boos gaan maken, ga ik derde kant inschakelen. Ik ben niet in goeie plek ,In de forum mensen zonder verantwoordelijkheid!

Reageer