beantwoord

Geen GSM bereik

• 17 juli 2018
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Onze gehele straat (Scheperstraat, 5975VV Sevenum) heeft al sinds het begin van dit jaar problemen met het de GSM dekking van KPN. Ook naar veelvuldige meldingen zowel telefonisch, als schriftelijk en email is het probleem nog niet verholpen. Naar aanleiding van een van de klachten (reactienummer: 83531656) is de klacht doorgezet naar de Technische Dienst van KPN. Echter hierna volgt weer complete radiostilte van de kant van KPN. Op de dekkingskaart van KPN suggureert men dat er een goede dekking moet zijn, echter in huis hebben we helemaal geen dekking en buitenshuis is de dekking minimaal mocht je überhaupt dekking hebben. Mensen zijn niet of sporadisch bereikbaar en moeten op de oprit of in de tuin gaan staan te bellen. Wat gaat KPN hieraan doen? Hiervoor betalen we toch geen abonnementsgeld?
icon

Beste antwoord door Hans S 20 juli 2018, 20:26

Beste Bart,
Dit is wel teruggekoppeld maar op advies op het KPN forum heb ik ook een melding gemaakt op het Telfort forum. Jammer genoeg kunnen jullie hier weinig/niets en doen en zijn we denk ik genoodzaakt om over te stappen. Dit zal waarschijnlijk ook betekenen dat we gaan overstappen met ons internet -en televisie abonnement. Bedankt voor je terugkoppeling.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Hans S, welkom op het Forum. Nu lees ik dat de dekking bij jullie slecht is, dat is niet fijn. Dat begrijp ik heel goed. Hiervoor loopt ook een klacht, maar een terugkoppeling heb je nog niet mogen ontvangen? Dat is niet fijn. Ik ben daarom op onderzoek geweest. Ik zie ook dat hier eerder contact over is geweest en dat je mocht overstappen naar een andere provider wanneer het toestel is afbetaald. Hier is ook mailcontact over geweest, dat klopt toch? Ook lees ik inderdaad dat de dekking niet goed is en dat er op termijn nog geen nieuwe masten gepland staan, waardoor er eerst jammer genoeg geen verbetering komt. Dit zou ook aan jullie teruggekoppeld zijn? Maar dat is niet het geval?
Beste Bart,
Dit is wel teruggekoppeld maar op advies op het KPN forum heb ik ook een melding gemaakt op het Telfort forum. Jammer genoeg kunnen jullie hier weinig/niets en doen en zijn we denk ik genoodzaakt om over te stappen. Dit zal waarschijnlijk ook betekenen dat we gaan overstappen met ons internet -en televisie abonnement. Bedankt voor je terugkoppeling.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is jammer om te lezen. Maar als de dekking de eerstkomende tijd niet beter wordt, dan is dat erg spijtig. Ik kan daar zo ook niet in doen. Ik snap dan ook goed dat je het mobiele abonnement bij ons weghaalt. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik dat graag.

Reageer