Geen geluid meer.

• 14 november 2012
  • 3 reacties
  • 2792 keer bekeken

Ik heb op de een of andere manier geen geluid meer uit mijn telefoon. Ik gebruik regelmatig de daar voor bestemde knop. Heb ik ergens iets in gesteld dat er geen geluid meer is of is mijn toestel nu al kapot?

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Misschien kan je er even mee langs de Telfort shop?
Badge
Ja ik heb een soort gelijk probleem.
Ik heb een Sony Eperia S, mijn telefoon is 2 maanden oud. Sinds 2 dagen is mijn geluid ermee opgehouden gek genoeg.
Als ik word gebeld hoor ik wel mijn ringtone, als ik bel hoor ik hem niet overgaan en niemand opnemen, terwijl dat wel gebeurd.
Ik moet mijn toestel op luidspreker zetten want dan hoor ik het wel maar dan wel door de luidspreker. tevens is mijn microfoon ook uitgeschakeld zolang ik hem niet op luidspreker zet. RAAR TOCH? als ik muziek luister komt er ook geen geluid meer uit. 
Als ik mijn head set erin doe dat hij alles prima wat die normaal met een head set hoord te doen.

Heb al 2 x alles naar fabrieksinstellingen weer gereset en 1x de software opnieuw geinstaleerd. 

Niets helpt. wat kan ik doen en wie weet of dit ook al bij andere is gebeurd of is me toestel kapot?

Gr Jimmy Pronk
Reputatie 1
@Pronkii: waarom antwoord je in een iPhone-topic over een Sony Experia-telefoon? Denk dat je bete je eigen topic kunt starten, dan heb je meer kans op passende antwoorden. :)

@mschildmeyer: geen idee of je probleem al is opgelost, zo niet, dan is dit misschien wat. Dit geldt alleen als je weleens een headset (bedraad) gebruikt bij je iPhone. Gebruik je nooit een bedrade headset, dan kan je nu stoppen met lezen en tik ik de rest voor niks, maar dat is mijn risico...
Soms heeft de iPhone een "bug" waarbij het geluid ingesteld blijft op de koptelefoon terwijl deze niet meer is aangesloten. Je kunt dit oplossen door je koptelefoon aan te sluiten, ervoor te zorgen dat er niks wordt afgespeeld en de koptelefoon vervolgens weer eruit te trekken. Vaak is het probleem dan opgelost.

Reageer