geen garantie?
ik heb 25-05-2012 een htc chacha prepaid gekocht
na 5 dagen ging het toestel spontaan uit en daarna hebben we ongeveer 20 keer de batterij eruit gehaald en erin gedaan voordat het toestel weer aan ging
toen ging hij uit op het moment dat wij de oplader erindeden en was niet meer aan te krijgen
reparatieverzoek ingediend toestel opgestuurd met batterij oplaadstekker en usbkabel
na 5 dagen teruggekregen ZONDER usb kabel en ONGEREPAREERD en zonder uitleg waarom niet
ik heb nu al een aantal malen naar telfort gebeld en de laatste maal was 9 werkdagen geleden deze man zou een case aanmaken maar heb tot op heden niks gehoord
ik ben nu anderhalve maand in het bezit van een leuke telefoon voor in de la want ik kan er niks mee
ik zou graag willen weten wat telfort hier nu mee gaat doen
gr michael
na 5 dagen ging het toestel spontaan uit en daarna hebben we ongeveer 20 keer de batterij eruit gehaald en erin gedaan voordat het toestel weer aan ging
toen ging hij uit op het moment dat wij de oplader erindeden en was niet meer aan te krijgen
reparatieverzoek ingediend toestel opgestuurd met batterij oplaadstekker en usbkabel
na 5 dagen teruggekregen ZONDER usb kabel en ONGEREPAREERD en zonder uitleg waarom niet
ik heb nu al een aantal malen naar telfort gebeld en de laatste maal was 9 werkdagen geleden deze man zou een case aanmaken maar heb tot op heden niks gehoord
ik ben nu anderhalve maand in het bezit van een leuke telefoon voor in de la want ik kan er niks mee
ik zou graag willen weten wat telfort hier nu mee gaat doen
gr michael
@klaas558,
Zodra een toestel ter reparatie wordt aangeboden hoeft men over het algemeen geen accessoires mee te sturen. Graag bekijk ik de status van de klacht voor u. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.
Daphne
Zodra een toestel ter reparatie wordt aangeboden hoeft men over het algemeen geen accessoires mee te sturen. Graag bekijk ik de status van de klacht voor u. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.
Daphne
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.