geen garantie?

  • 9 juli 2012
  • 1 reactie
  • 1665 keer bekeken

ik heb  25-05-2012 een htc chacha prepaid gekocht
na 5 dagen  ging het toestel spontaan uit en  daarna hebben we ongeveer 20 keer de batterij eruit gehaald en erin gedaan voordat het toestel weer aan ging
toen ging hij uit op het moment dat wij de oplader erindeden en was niet meer aan te krijgen

reparatieverzoek ingediend toestel opgestuurd  met batterij oplaadstekker en usbkabel
na 5 dagen teruggekregen ZONDER usb kabel en ONGEREPAREERD en zonder uitleg  waarom niet

ik heb nu al een aantal malen naar telfort gebeld en de laatste maal was 9 werkdagen geleden  deze man zou een case aanmaken  maar heb tot op heden niks gehoord

ik ben nu anderhalve maand in het bezit van een leuke telefoon  voor in de la want ik kan er niks mee
ik zou graag willen weten wat telfort hier nu mee gaat doen 

gr michael

1 reactie

Badge +2
@klaas558,

Zodra een toestel ter reparatie wordt aangeboden hoeft men over het algemeen geen accessoires mee te sturen. Graag bekijk ik de status van de klacht voor u. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne

Reageer