beantwoord

Geen databundel, wel 4G

• 20 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 78 keer bekeken

Als bewuste actie heb ik geen databundel bij mijn abonnement genomen. Ik ben dan alleen via Wifi bereikbaar. De laatste tijd heb ik echter wel 4G en kan ik Whatsapp versturen. Snelheid is wel traag.

Mijn vraag is: hoe is dit mogelijk?
Is er misschien een link met CombiVoordeel (ik heb namelijk 2 abonnementen op 1 adres)? Daarbij geldt 2x data, maar in mijn ogen is 2x 0Mb nog steeds 0Mb.

Wie heeft hier een antwoord op? En wie weet hoe ik de databundel deactiveer?

Groet,
JohBdV
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 21 augustus 2019, 09:41

Hoi @JohBdV,

Als je bij ons een mobiel abonnement hebt dan heb je inderdaad internet. Altijd ook zonder WiFi. De snelheid wordt echter geknepen en is alleen bruikbaar voor het minimale. Inderdaad even een berichtje sturen of even je saldo checken. Dit kan ik niet deactiveren, maar hiervoor zullen ook geen kosten in rekening gebracht worden.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @JohBdV,

Als je bij ons een mobiel abonnement hebt dan heb je inderdaad internet. Altijd ook zonder WiFi. De snelheid wordt echter geknepen en is alleen bruikbaar voor het minimale. Inderdaad even een berichtje sturen of even je saldo checken. Dit kan ik niet deactiveren, maar hiervoor zullen ook geen kosten in rekening gebracht worden.

Reageer