Geen bevestiging overname toestel.

• 28 juli 2013
  • 0 reacties
  • 1693 keer bekeken

Na overgestapt te zijn naar een andere provider met nummerbehoud kreeg ik een brief met envelop met de mededeling dat ik mijn toestel moet inleveren voor  30-7-2013. Nu wil ik graag mijn toestel behouden en overnemen van Telfort met de kosten die daarbij horen.
Ik was al naar de Telfor winkel in Bergen op Zoom geweest voordat mijn contract ten einde kwam om aan te geven dat ik mijn toestel wil behouden. Daar werd verteld dat ik vanzelf bericht kreeg en dat het niet van te voren te regelen was.

16-7-2013 kreeg ik dus mijn brief dat ik mijn toestel moest inleveren en anders contact op moest nemen met telfort klantenservice.
19-7-2013 heb ik gebeld, ik kwam steeds niet verder in het hoofdmenu omdat mijn mobiele nummer niet meer herkend werd. Dus ik ben maar verder in het menu gegaan waar geen nummer invoer nodig was. (Waarschijnlijk bij verkoop afdeling, maarja ik moest iemand spreken). Dat was om 17:48 (helaas naam van de dame niet goed verstaan en vergeten te vragen). Ze was hulpzaam en heeft toen aan mij verteld dat ze het in het systeem genoteerd heeft dat ik het toestel wil overnemen en dat ik daar bericht van krijg.
Helaas heb ik nog steeds geen bericht gekregen dat ik zonder problemen mijn toestel kan overnemen. Behalve een (automatische)mail met de mededeling dat het bijna de 30ste is en dat ik nog steeds niet mijn toestel ingeleverd heb.

Hoe moet ik dit nu oplossen? Ik wil mijn toestel behouden en gewoon de kosten betalen, maar ik ben niet van plan om de boete te betalen omdat telfort het heel lastig maakt om op een makkelijke manier aan te kunnen geven dat je de toestel wilt overnemen.

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer