beantwoord

Geen bereikt mobiel netwerk 20-11/21-11-2015

• 24 november 2015
  • 4 reacties
  • 456 keer bekeken

Ik ben regelmatig niet bereikbaar op 20-11/21-11-2015 voor mijn vaste klanten die een bestelling wilde plaatsen, daardoor liep ik wel veel omzet mis, 2x gebeld en naar de telfortwinkel geweest, maar zij zeggen dat ze niets kunnen en willen compenseren, geen goede zaak van Telfort is ons probleem niet. Hebben er nog meer zo'n slechte ervaring met telfort
icon

Beste antwoord door Christy - Telfort 26 november 2015, 11:53

Dag Mien Friet, welkom op het forum. Het is natuurlijk erg vervelend als je onbereikbaar bent. Bij particuliere abonnementen kunnen we inderdaad niet tegemoetkomen in de misgelopen omzet. Je kunt wel overwegen om een zakelijk abonnement af te sluiten. Daar gelden andere afspraken in zulke gevallen.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Dag Mien Friet, welkom op het forum. Het is natuurlijk erg vervelend als je onbereikbaar bent. Bij particuliere abonnementen kunnen we inderdaad niet tegemoetkomen in de misgelopen omzet. Je kunt wel overwegen om een zakelijk abonnement af te sluiten. Daar gelden andere afspraken in zulke gevallen.

Beste Christy, ik heb al bijna 2 jaar een zakelijke abonnement, dat is wel duidelijk bekend bij jullie, ik belde daarom ook naar jullie zakelijke afdeling, daarom snap ik het niet waarom jullie voor een zakelijke klant geen compensatie toekennnen. na 3 x contact met Telfort hebben gehad ?
Reputatie 4
Badge +1
Mijn excuses Mien Friet, ik heb geen gegevens van jou dus ik wist niet dat het om een zakelijk abonnement ging. Als je jouw naw-gegevens en 06-nummer stuurt in een privébericht, kan ik dit voor je doorzetten naar de zakelijke afdeling.

Reageer