beantwoord

Geen bereik mobiel en geen internet

• 17 december 2019
  • 5 reacties
  • 131 keer bekeken

Beste,

Sinds vandaag rond 14:30 hebben we geen bereik meer op zowel mijn prive nummer van telfort en ook niet op mijn mobiel van mijn werk wat van kpn is. 

Beide telefoons zijn opnieuw opgestart zonder resultaat. 

Wat is er aan de hand. Op de site staan geen storingen vermeld, maar er is toch degelijk wat aan de hand. Postcode is: *******

Ik hoor het graag van u.

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 20 december 2019, 11:58

Dat kan kloppen, ze zijn met onderhoud bezig. Ze zijn de apparatuur aan het vervangen, dit gaat in ieder geval nog tot en met 23 december duren. Daarna kan het zijn dat je nog een paar dagen verminderd bereik ervaart omdat de nieuwe apparatuur nog juist afgesteld moet worden. 

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @rwesbeek

Zo ineens helemaal geen verbinding meer dus op jouw thuisadres. Dat is wel apart dat het op meerdere telefoons is. Dan lijkt er inderdaad iets mis met de dekking. Alleen hoe kan dat? Elders is het verder wel goed? Ik moet zeggen dat ik op dit moment ook nog niet iets bijzonders in de dekking kan vinden. Of is het inmiddels al weer goed? Zo niet, dan ga ik uiteraard verder onderzoek doen. 

Goede morgen,

Vanochtend was dit probleem nog steeds aanwezig, op zowel onze 2 telfort abonnementen en mijn werk telefoon wat een kpn netwerk heeft. 

Gisteravond zag ik op allestoringen.nl dat Bergambacht veel genoemd werd bij de kpn storingen. 

Op dit moment zijn we niet thuis, hopelijk wordt het vandaag opgelost. Want het is erg vervelend als ik niet gebeld kan worden op mijn werk telefoon. 

Mvr,

Rob

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @rwesbeek, ik zie het inderdaad. Ik zie ook dat er gepland onderhoud uitgevoerd gaat worden. Ik verwacht dat dit al een voorbode ervan is. Wat er gaat gebeuren is, apparatuur gaat worden vervangen. Tijdens dit vervangen kan je af en toe geen verbinding hebben of problemen met de verbinding ervaren. Excuses voor het ongemak. 

Beste,

In onze woonplaats hebben we nog steeds geen bereik wat betreft mobiel met bellen en internet. 

Hoe lang gaat dit nog duren? Het probleem is sinds dinsdag aanwezig, voor mijn werk kan ik op dit moment weinig betekenen want ik ben niet bereikbaar. 

Reputatie 8
Badge +12

Dat kan kloppen, ze zijn met onderhoud bezig. Ze zijn de apparatuur aan het vervangen, dit gaat in ieder geval nog tot en met 23 december duren. Daarna kan het zijn dat je nog een paar dagen verminderd bereik ervaart omdat de nieuwe apparatuur nog juist afgesteld moet worden. 

Reageer