Geen bereik met Sim Only

• 17 juni 2017
  • 1 reactie
  • 392 keer bekeken

Ook ik heb vandaag een nieuwe simonly kaart ontvangen en geactiveerd maar heb geen service en heb het simkaartje ook al geprobeerd in mijn eigen telefoon zonder resultaat,GEEN SERVICE!
Ik ben van prepaid over gestapt naar een simonly abonnement met nummerbehoud en heb dit gisteren online besteld en vandaag al ontvangen,dus meteen de kaart geactiveerd,telefoon aan en uit gezet maar nog steeds geen service,beetje vreemd.
Ik heb de mail erbij gepakt en niks overgeslagen.....heel frustrerend dit ik sluit mij bij Caroo aan dat dit toch ook anders kan.
Ook staat in de brief dat ik heb aangegeven mijn nummer te behouden moet je zelf weer naar mijntelfort omdat te activeren
Jammer dat jullie Zondags niet te bereiken zijn telefonisch dus wacht ik maar weer tot Maandag,helaas heb ik nauwelijks prepaid tegoed en ga dit ook niet opwaarderen omdat er dan weer 10,00 opgaat en dat terwijl ik voor een simonly abo ben gegaan.
Graag reageren wat wij eraan kunnen doen:@:@

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Forumgebruiker38, ik zie dat je nummer gisteren van prepaid naar abonnement is overgezet. Heb je nu ook service of kan ik je daarmee nog van dienst zijn? In afwachting van jouw reactie.

Reageer