Geen bereik in nieuwe woonplaats

• 5 juli 2017
  • 2 reacties
  • 99 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Aangezien uw klachten/verzoekformulier op uw website in een foutmelding resulteert, dien ik bij deze onderstaand verzoek in

Onlangs heb ik de sleutel van mijn nieuwe woning ontvangen en ga ik binnenkort verhuizen naar een andere regio.

Tot mijn verbazing heb ik op de nieuwe woonplaats geen bereik. Ik kan derhalve niet bellen en internetten vanuit mijn nieuwe woning.
Om die reden wil ik mijn abonnement opzeggen, maar ik vind het zuur als ik daarvoor een afkoopsom zou moeten betalen.

Ik verzoek u derhalve om coulant te zijn en mee te werken aan het kosteloos beëindigen van mijn huidige Telfort Sim-only-abonnement met behoud van mijn huidige telefoonnummer. Bovendien verzoek ik u mee te werken aan een spoedige en voorspoedige overgang naar een nieuwe provider die wel bereik heeft in mijn nieuwe woonplaats.

Ik verneem graag uw reactie.

Hoogachtend,
B.Spieker

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo bspieker, welkom op het forum en bedankt voor het plaatsen van je verzoek. Het is natuurlijk onwenselijk dat je niet kunt bellen en internetten op je nieuwe locatie. Om je verder van dienst te zijn ontvang ik graag je 06-nummer oude en nieuwe adresgegevens in een privébericht. Bij voorbaat dank!
Reputatie 8
Badge +16
Beste bspieker, via een een privébericht heb je mij laten weten dat jouw klacht al in behandeling is genomen. Hierbij plaats ik een slotje op dit topic.