beantwoord

Geen bereik

• 3 november 2019
  • 10 reacties
  • 175 keer bekeken

Voorheen altijd goed bereikbaar via mobiel. Nu slecht ontvangst -124 dBm. Zelfs dochter met KPN abonn ook geen bereik. Antenne staat binnen 1 km van huis. Hoe is dit mogelijk. Ben nu dus niet bereikbaar en heb een een bedrijf en kan zelf 112 niet bellen! Hier in huis niks veranderd of zonnepanelen geinstalleerd

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 6 november 2019, 15:17

Bedankt. Ik heb dan ook even contact gehad met de Technische Dienst. Zij gaven aan al meer meldingen gehad te hebben uit het dorp. Er is helaas een storing met de mast, hier wordt al naar gekeken en is dus hopelijk snel opgelost. Mijn collega  heeft in ieder geval jouw melding ook meegenomen hier in. En zodra er een oplossing is hoor je weer van ons. Dit kan een sms’je zijn of je krijgt een belletje. Ik hoop in ieder geval dat het snel is opgelost. 

Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Elders dus goed, thuis voor geen meter. :( Ik wil hiervoor graag morgen even contact zoeken met de Technische Dienst. Ik kan namelijk ook geen storingen of onderhoud vinden. Toch kan het zijn dat er wel iets aan de hand is, maar dat moet ik navragen. Wanneer is het probleem exact ontstaan? Dan neem ik dat mee naar de Technische Dienst en laat ik morgen weer van mij horen. 

Reputatie 8
Badge +17

Wat levert onderstaande link op 

https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen.htm

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @mjvolphen, welkom hier. 

Ik lees helemaal geen bereik meer. Dat is niet fijn. Zeker aangezien je een eigen bedrijf hebt. 

Je hebt deze problemen echt alleen op de thuislocatie? Elders is het wel goed? Toestel uit en weer aanzetten werkt ook niet? Ik ben hier even benieuwd naar. Als je namelijk elders wel bereik hebt is het toestel goed en is er mogelijk iets met de mast aan de hand. Ik hoor graag van je. 

Beste Bart,  Precies welke datum weet ik niet maar toh al gauw 3 wkn. Bijzondere is dat ik de maast can af het balkon bijna kan zien en hier ook slecht bereik. Af en toe 1 heel klein streepje. 

Reputatie 8
Badge +11

Bedankt. Ik heb dan ook even contact gehad met de Technische Dienst. Zij gaven aan al meer meldingen gehad te hebben uit het dorp. Er is helaas een storing met de mast, hier wordt al naar gekeken en is dus hopelijk snel opgelost. Mijn collega  heeft in ieder geval jouw melding ook meegenomen hier in. En zodra er een oplossing is hoor je weer van ons. Dit kan een sms’je zijn of je krijgt een belletje. Ik hoop in ieder geval dat het snel is opgelost. 

Net in Leeuwarden binnen in de sportschool en hier -24dBm. Dit is in een metalen gebouw!

Toestel dus dik in orde. 2 wkn oud Samsung A50. Als je goed lees geef ik ook aan dat het toestel van mij dochter slecht ontvangst heeft iPhone5. Dus hierbij gaf ik al aan dat het niet aan het toestel ligt :relaxed:

Graag zsm de mast checken!

Reputatie 8
Badge +17

Heb hier op het Cambuurplein twee streepjes en de mast staat achter het stadion 

Heb hier op het Cambuurplein twee streepjes en de mast staat achter het stadion 

Dat is ook niet veel!

Had ook al onderzoek gedaan via verschillende sites maar geen melding van onderhoud of storing.

Reputatie 8
Badge +11

Kijk, dat is goed nieuws. Helemaal top. Bedankt voor de terugkoppeling. 

Mochten we nog weer eens iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat graag. 

Beste Bart,

Probleem is opgelost en ben gebeld door KPN. 

Reageer