beantwoord

Geen acitvatiecode voor nieuwe simkaart

  • 27 september 2018
  • 2 reacties
  • 150 keer bekeken

Morgen gaat mijn abo in na overstap van andere provider. Ik wil mijn simkaart activeren maar heb geen activatiecode gekregen. Aanvraag nieywe code geeft fout. Onjuist simkaartnummer. Wel goed ingevuld.
icon

Beste antwoord door jimny 28 september 2018, 08:50

Neem deze link even door

https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/simkaart-activeren-lukt-niet-67017
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Neem deze link even door

https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/simkaart-activeren-lukt-niet-67017
Reputatie 8
Badge +9
Dag @a.prinsen. Welkom op het Forum. Leuk dat je voor ons hebt gekozen 💙. Ik zie aan deze kant dat het is gelukt om je simkaart te activeren. Fijn! Toch nog ergens hulp bij nodig? Dan helpen wij je hier graag verder.

@jimny, bedankt voor je hulp 👍🏼.

Reageer