beantwoord

geen aanmelding met sim kaart nr en telefoonnummer

• 27 juli 2015
  • 1 reactie
  • 221 keer bekeken

Badge
Heb al vanaf vrijdag me alcatel pop 3 pakket binnen. Wil me nieuwe sim kaart telfort abo gebruiken in me Samsung note 3. Krijg alleen Op geen enkele wijze me aangemeld op het netwerk. op mobiel alles goed ingesteld fabriek instellingen zelf toegepast. vervolgens op telfort mijn mobiel alles geprobeerd tevergeefs volgens telfort is mijn sim kaart nr onbekend en nieuwe telefoonnummer is ook zo gezegd niet bekend???? Snap er niets van want activeren gaat niet want heb geen sim only een geen activering code gekregen? helllluuuup
icon

Beste antwoord door Daphne 28 juli 2015, 12:45

Welkom op het forum Tinkie! Jammer dat de sim niet in 1 keer werkt. Graag kijk ik met je mee. In een privébericht kun je jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en simkaartnummer(s) aan mij doorgeven. Ik wacht op jouw reactie.
Bekijk reactie

1 reactie

Badge +2
Welkom op het forum Tinkie! Jammer dat de sim niet in 1 keer werkt. Graag kijk ik met je mee. In een privébericht kun je jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en simkaartnummer(s) aan mij doorgeven. Ik wacht op jouw reactie.

Reageer