beantwoord

Gedwongen klant blijven

• 6 augustus 2018
  • 25 reacties
  • 466 keer bekeken

Telfort, waar zijn jullie mee bezig.. Wat ik nu meemaak is zo klantonvriendelijk.

Ik wil mijn abonnement opzeggen, nu wordt er gezegd dat er in maart is verlengd, ook schijnt er een bevestiging naar mijn mail gestuurd te zijn. Echter kan ik hier geen bevestiging van terug vinden én is dit niet bekend in de telfort winkel én via mijntelfort. Indien ik weg wil bij Telfort MOET ik twee jaar abonnementskosten betalen of de twee jaar uitzitten. Terwijl ik als ik had gewild via mijntelfort mijn abonnement nu kan verlengen.. heel tegenstrijdig, niet?

De Telfort winkel gaf aan dat ik gewoon weg moet kunnen, omdat er niets bekend is, dit leek mij ook het geval. Echter is dit niet het geval door een spontane verlenging en ben ik nog twee jaar gedwongen om klant te blijven, ook heel tegenstrijdig, niet?. Er zijn geen 'verzachtende' tegemoetkomingen o.i.d. in die richting.

Ik vind het vrij bijzonder dat de klantenservice (welk overigens 80% zeer onvriendelijk is), andere punten meld dan de telfort winkel. Het enige punt waar jullie het hard op maken is dat er een mail is verzonden. Waarom is dit niet bekend in de telfort winkel en mijn telfort, nogmaals, heel tegenstrijdig.

Het is zelfs niet mogelijk om er een maandelijks opzegbaar abonnement van de maken voor 1.50 extra. Wat ik overigens begrijp, omdat ik dan natuurlijk weggaan en dat willen jullie natuurlijk niet.

Waarom krijg ik alleen zulke tegenstrijdigheden te horen, het enige wat ik wil is geen klant meer bij jullie zijn.
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 11 augustus 2018, 17:07

Hoe de collega in de winkel hierop komt is mij een raadsel en vind ik ook erg slordig, daarvoor namens Telfort mijn oprechte excuses. Een collega kan uiteraard van alles zeggen in de winkel, het blijft jammer genoeg verkeerde informatie en verandert niets aan deze verlenging. Als je voor mij de winkel en eventueel de naam van de medewerker hebt ga ik daar werk van maken.

Wat je verlenging betreft. Er is een klacht voor je aangemaakt, naar aanleiding daarvan ben je gebeld met de mededeling dat je inderdaad een verlenging hebt gedaan. Of je wel of niet een bevestiging hebt gehad blijft een wel/niet verhaal, deze is wel gestuurd. Feit blijft in dit geval dat de verlenging via de website is gedaan, dat kan alleen door jou zijn gedaan of door iemand die toegang heeft tot jouw Mijn Telfort. Daar is geen discussie over mogelijk. Dit is niet door ons of een collega gedaan maar door jou of iemand met jouw inloggegevens. Ik zeg dit niet om hier ‘klantje pesten’ te spelen, dit zijn de feiten die ik voor me heb. In Mijn Telfort zal de verlenging overigens zichtbaar worden nadat deze ingaat, dat is op 21 augustus 2018. Hoe ik het wend of keer en hoelang we hier nog heen en weer over communiceren, dit is een contract dat je dient uit te dienen of af te kopen. Dat laatste is naar mijn mening zonde.
Bekijk reactie

25 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Tja het is wel triest als het zo is zoals jij meld, maar goed Telfort zal vast jou topic oppakken en dan hoor je het wel van een van de moderators.
Reputatie 8
Badge +11
Het zal voor Webcare wel iets meer worden dan "even nakijken". Zorg vast dat je klantnummer en/of 06-nummer in je profiel staat, zodat ze weten om welk abonnement het gaat.
Misschien een misplaatste vraag.
Er is ook geen aanpassing geweest in het abonnement?
Is dat niet zo dan is het triest te noemen.
Reputatie 5
Badge +8
Hi Vann. Ik heb dit ook nagekeken en zie dat je inmiddels ook gebeld bent door een collega. Deze verlenging is online gedaan, niet door een collega of een winkel. Jij, of de gebruiker van het abonnement is de enige die dergelijke verlenging kan doen.
Volgens mij is jullie communicatie onderling niet echt goed. Ik heb namelijk geen verlenging gedaan, ik heb geen bevestiging ontvangen en het is nergens terug te vinden.

De Telfort winkel (jouw collega's) zeiden ook dat dit niet klopt! En dat ik gewoon weg hoor te kunnen bij jullie. Het is toch debiel dat het NERGENS is terug te vinden. Leuk dat jullie aangeven dat er een mail is verzonden, maar die is dus niet ontvangen. Ik kan al mijn verlengingen terug vinden in het TELFORT mapje in mijn mail. Dus waarom deze niet? Omdat die nooit is ontvangen, ook niet in de spam.

Ik ben een zeer ontevreden klant en vind het vreselijk dat ik bij jullie klant moet blijven.
Reputatie 5
Badge +8
Hoe de collega in de winkel hierop komt is mij een raadsel en vind ik ook erg slordig, daarvoor namens Telfort mijn oprechte excuses. Een collega kan uiteraard van alles zeggen in de winkel, het blijft jammer genoeg verkeerde informatie en verandert niets aan deze verlenging. Als je voor mij de winkel en eventueel de naam van de medewerker hebt ga ik daar werk van maken.

Wat je verlenging betreft. Er is een klacht voor je aangemaakt, naar aanleiding daarvan ben je gebeld met de mededeling dat je inderdaad een verlenging hebt gedaan. Of je wel of niet een bevestiging hebt gehad blijft een wel/niet verhaal, deze is wel gestuurd. Feit blijft in dit geval dat de verlenging via de website is gedaan, dat kan alleen door jou zijn gedaan of door iemand die toegang heeft tot jouw Mijn Telfort. Daar is geen discussie over mogelijk. Dit is niet door ons of een collega gedaan maar door jou of iemand met jouw inloggegevens. Ik zeg dit niet om hier ‘klantje pesten’ te spelen, dit zijn de feiten die ik voor me heb. In Mijn Telfort zal de verlenging overigens zichtbaar worden nadat deze ingaat, dat is op 21 augustus 2018. Hoe ik het wend of keer en hoelang we hier nog heen en weer over communiceren, dit is een contract dat je dient uit te dienen of af te kopen. Dat laatste is naar mijn mening zonde.
Reputatie 1
Onvoorstelbaar dat mijn eerdere reactie op dit topic, waarbij ik gewoon me afvraag of hier geen sprake kan zijn van een (systeem)fout en waarbij ik me afvraag of coulance wellicht een idee kan zijn, wordt verwijderd! Blijkbaar vinden de dames en heren moderatoren Telfort onfeilbaar en is het motto done een klant met problemen bij te vallen.
Wat een arrogantie!

*Admin: Verplaatst naar het juiste topic over issues op het forum.*
Reputatie 8
Badge +10
Onvoorstelbaar dat mijn eerdere reactie op dit topic, waarbij ik gewoon me afvraag of hier geen sprake kan zijn van een (systeem)fout en waarbij ik me afvraag of coulance wellicht een idee kan zijn, wordt verwijderd! Blijkbaar vinden de dames en heren moderatoren Telfort onfeilbaar en is het motto done een klant met problemen bij te vallen.
Wat een arrogantie!

Had je in dit topic gereageerd..?
Dan is er waarschijnlijk bij het posten iets verkeerd gegaan want de Telfort moderators verwijderen écht niet zomaar een reactie omdat deze kritisch is, tenzij je reactie niet aan de forumregels voldeed v.w.b. taalgebruik etc.
Reputatie 1
Ik was ook verbaasd. Ben dat niet gewend. Maar bewijst wel ook een beetje mijn punt dat er heel makkelijk iets kan misgaan met een systeem.
Reputatie 8
Badge +10
Ik was ook verbaasd. Ben dat niet gewend. Maar bewijst wel ook een beetje mijn punt dat er heel makkelijk iets kan misgaan met een systeem.
Dat is mogelijk, de nieuwe teksteditor die is meegekomen met het vernieuwde forum wil nog niet helemaal lekker werken.
Misschien kan je je reactie nog eens plaatsen..?
Reputatie 1
De strekking ervan staat er al.
En dat die editor niet goed werkt... I rest my case.
Reputatie 5
Badge +8
Wat een arrogantie!

Geen idee wat hier is gebeurd, wij verwijderen niets. Waarom zouden wij dit overigens doen?

Wat een systeemfout betreft, dat kan in dit geval niet zoals ik mijn best doe om het hierboven uit te leggen. De verlenging is online gedaan met de specifieke inloggegevens van zijn mobiele account, dit kunnen we inzien. Ook de technische dienst en de klachtenafdeling heeft dit nagekeken, dat klopt gewoon.
Reputatie 5
Badge +8
Dat is mogelijk, de nieuwe teksteditor die is meegekomen met het vernieuwde forum wil nog niet helemaal lekker werken.
Misschien kan je je reactie nog eens plaatsen..?

Zijn hier meer voorbeelden van? Dat er geen reacties worden geplaatst? Hier niets over bekend namelijk.
Reputatie 1
Dan zal er wat anders loos zijn...
Reputatie 5
Badge +8
Dan zal er wat anders loos zijn...

Ik wacht dit nog even af, mocht het vaker en ook bij andere klanten voorkomen ga ik het doorzetten naar de beheerders. 🙂 Thanks voor het aankaarten hier.
On/of topic:

Ik heb het ook een keer gehad, dat ik dacht iets geplaatst te hebben maar het Forum het niet pakte.
Dit lukte pas na een aantal keer.
Dit heb ik ook gemeld bij welkom op het nieuwe forum.
Reputatie 5
Badge +8
On/of topic:

Ik heb het ook een keer gehad, dat ik dacht iets geplaatst te hebben maar het Forum het niet pakte.
Dit lukte pas na een aantal keer.
Dit heb ik ook gemeld bij welkom op het nieuwe forum.

Mandy. Kan het zijn dat dit een paar weken geleden was? We zijn toen overgestapt naar een nieuw systeem met een aantal bugs de eerste dagen, maar dit hoort nu soepel te werken. Mocht je het nog een keer tegenkomen, stuur me een berichtje.
Nee @Alex - Telfort dit was 3 dagen geleden.

Welkom op het nieuwe Telfort Forum

Zijn hier meer voorbeelden van? Dat er geen reacties worden geplaatst? Hier niets over bekend namelijk.

Echte voorbeelden hoe en wanneer kan ik niet geven maar van mij zijn vooral berichten via mobiel niet geplaatst of anderzins fout gegaan. Gedurende de afgelopen week
Hier via de PC en Edge.
Wat ik eerder melde, dat wist ik nog omdat het in het topic stond.
Maar dat was echt niet de enigste keer.
Het is veel vaker voorgekomen, alleen weet ik de data ect. niet meer.
Wel had ik een reactie geplaatst in Welkom op het nieuwe Telfort Forum.
Het werkt, nog steeds, alles behalve vlekkeloos.
Het kan zijn dat InSided bezig is met een slagmoersleutel, een boorhamer, en een breekijzer😉 waardoor het forum niet altijd even goed werkt.

Ik ben nog maar pas actief op een forum dus heel vaak heb ik dat nog niet meegemaakt.😁

We dwalen wel af van het eigenlijke topic-onderwerp.☺
Reputatie 5
Badge +8
Hi allen, wat de issues met het forum betreft wil ik jullie verzoeken om dit hier te bespreken. De issues over verdwenen posts/ posts die niet doorkomen heb ik intern aangekaart.
Ga ik doen Alex, maar Jurgen heeft daar 18 dagen daar voor het laatst gereageerd.
Verder heb ik daar, als ik niets over het hoofd zie, geen andere moderator gezien....
Reputatie 5
Badge +8
Ga ik doen Alex, maar Jurgen heeft daar 18 dagen daar voor het laatst gereageerd.
Verder heb ik daar, als ik niets over het hoofd zie, geen andere moderator gezien....

Klopt, Jurgen is op vakantie. 😞 voor ons maar 😃 voor hem. We hebben dit aangegeven maar we zullen toch op hem moeten wachten, denk ik. Heb het gisteren hier intern ook uitgezet, kijken of ik in de tussentijd bij iemand anders terecht kan.
Hoi Alex,

Hartelijk bedankt voor je reactie.

Natuurlijk mag Jurgen genieten van zijn welverdiende vakantie.😀
Zijn jullie weer wat drukker.
Maar top, duidelijk!

Reageer