beantwoord

Gebruikersnaam Forum wijzigen

• 25 april 2013
  • 14 reacties
  • 2600 keer bekeken

Beste Denise ik wil graag mijn gebruikers naam veranderen en volgens de klantenservice kun jij mij daar bij helpen.

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Galdor68 9 januari 2019, 21:29

Hoe kan ik mijn gebruikersnaam hier wijzigen?
Dit kan alleen door een moderator, als je hier nog een bericht achterlaat met een naam naar wens kunnen zij dit aanpassen
Bekijk reactie

14 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hallo @felle1. Ik heb je gebruikersnaam aangepast. Als je nog andere vragen hebt, laat dit dan gerust weten.
Reputatie 8
Badge +9
Dag @zw1001584333. Zoals @Galdor68 aangeeft: als je een suggestie doet voor een nieuwe gebruikersnaam, kan ik je gebruikersnaam aanpassen. Dit mag ook in een privébericht. 🙂

Ik zie trouwens dat je zelf ook een topic bent gestart. Dit topic heb ik, om het overzichtelijk te houden, verwijderd.
Dit kan alleen door een moderator, als je hier nog een bericht achterlaat met een naam naar wens kunnen zij dit aanpassen
Badge
ik zou ook graag mijn naam willen wijzigen
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Cobaltblauw, dat kan ik zeker voor je doen. Stuur me een berichtje en ik het maak het voor je in orde. 😉
Ik zou ook graag mijn gebruikersnaam willen veranderen.
Kun je dat voor mijn doen. (Trouwens) Moet ik daarvoor en privé-bericht sturen??@Wieger - Telfort@
Beste Wieger heel erg bedankt
Reputatie 7
Badge +7
Hoi signaalblauw, ik heb je gebruikersnaam nu gewijzigd naar iets anders dan je 06-nummer. Kan ik je nog ergens anders bij helpen?
Ik wil graag mijn gebruikersnaam veranderen. Kun je mij helpen?
Alvast bedankt
Ik wil ook graag mijn forumnaam wijzigen,
Reputatie 3
Badge +1
@Wire-o,

Zoals je kunt zien heb ik jouw gebruikersnaam aangepast. Ik sluit hierbij het topic.

Denise
Hallo Denise ik ging naar privebericht maar kreeg alleen maar een wit scherm te zien.
Maar mijn suggestie is Wire-o als nieuwe gebruikers naam te doen.
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet
Reputatie 3
Badge +1
@061227****,

Ik help je hier graag verder bij. Kun je in een privébericht een suggestie doen voor een andere gebruikersnaam? Na ontvangst zal ik dit voor je aanpassen.

Denise

Reageer