vraag

Gebeld worden door onbekend nummer.

• 13 november 2012
  • 5 reacties
  • 2931 keer bekeken

Badge
Goeiedag, ik word zo nu en dan gebeld door een onbekend nummer.
Ik heb in het begin eens opgenomen en kreeg een lading bedreigingen over me heen waarna ik duidelijk had gemaakt dat ik niet de persoon was die hij zocht.
nu maanden later word ik ook nog zo nu en dan gebeld door een onbekend nummer.

Mijn vraag was, is het mogelijk om dit nummer te achterhalen door Telfort en het door hun te laten blokkeren, of zijn hier andere manier voor?

mvgr Koelkast

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Als het zodanige vorm aanneemt dat het hinderlijk wordt, zal je eerst aangifte bij de politie moeten doen.

Zonder juridische gronden zal Telfort weinig reden hebben om iets te doen.

bij de nummerherkenning krijg je ook "Onbekend" of "0000000000" te zien? Als het wel een nummer geeft, gewoon een keer terugbellen en horen wie er opneemt?
Badge
Als het zodanige vorm aanneemt dat het hinderlijk wordt, zal je eerst aangifte bij de politie moeten doen.

Zonder juridische gronden zal Telfort weinig reden hebben om iets te doen.

bij de nummerherkenning krijg je ook "Onbekend" of "0000000000" te zien? Als het wel een nummer geeft, gewoon een keer terugbellen en horen wie er opneemt?

thnks Kees-Jan.

Ik zal volgende keer eerst eens opnemen en als het zich voort blijft doen zal ik vervolgens aangifte gaan doen.

* bij nummerherkenning staat Onbekend nummer helaas...
Reputatie 3
Badge +1
@koelkast,

Ik kan me voorstellen dat je hier hinder aan ondervindt. Telfort kan een onderzoek opstarten. Je kunt via Mijn Telfort (onder het kopje 'Privacy') de onderzoeksformulieren invullen. Het onderzoek kan enkele weken duren. De persoon die jouw lastig valt krijg een waarschuwing van zijn/haar provider met het verzoek hiermee op te houden. Je komt zelf niet te weten wie deze persoon is, i.v.m. privacy.

Heb ik je zo voldoende geïnformeerd?

Denise
Ik word al een paar dagen gebeld door 0206981086 heb gegoogeld maar zie weinig goeds dat je niet moet opnemen kunnen jullie dit eens onderzoeken heb nummer al geblokkeerd
Reputatie 8
Badge +15
Hoi dingedong

Dan zal je een onderzoek naar telefonisch overlast moeten opstarten.

Reageer