beantwoord

Garantie Samsung Note 2

  • 30 november 2012
  • 1 reactie
  • 1923 keer bekeken

Beste medewerkers, onlangs heb ik een Samsung note 2 gekocht, nu blijkt het knopje van de pen eraf gevallen te zijn, hierdoor is het niet mogelijk de pen te gebruiken. Ik heb gebeld en jullie Smart afdeling geeft aan dat alleen de telefoon een garantie product is niet de pen. Ik vind dit absurd, zonder pen kan ik de samsung note niet optimaal gebruiken. Graag hoor ik wat jullie hieraan kunnen doen.
icon

Beste antwoord door Daphne 4 december 2012, 16:50

@asoerjbali,

Welkom op het forum!

Het is goed voor te stellen dat de bijgeleverde pen niet valt onder de garantievoorwaarden. Toch ga ik het verder voor je uitzoeken. Hiervoor zijn jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kun je de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne
Bekijk reactie

1 reactie

Badge +2
@asoerjbali,

Welkom op het forum!

Het is goed voor te stellen dat de bijgeleverde pen niet valt onder de garantievoorwaarden. Toch ga ik het verder voor je uitzoeken. Hiervoor zijn jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kun je de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne

Reageer