beantwoord

Gaat factuur wel goed? Verlenging

• 5 juli 2018
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Reputatie 1
Op 6 Juni heb ik bij Belsimpel mijn Abonnement verlengd ,wat uitstekend is gegaan maar nu het volgende.
Ik heb de Factuur voor Juni natuurlijk al betaald, Periode 04.06 - 03.07.
Nu krijg ik de factuur van Juli en daar staat dezelfde maand gefactureerd Periode 06.06 - 03.07 en Periode 04.07 - 03.08.
Er wordt voor de maand Juni ook niks in mindering gebracht,en het lijkt mij niet dat ik dubbel moet betalen voor Juni.

Mijn vraag is dus of dit wel klopt.

Met vriendelijke groeten
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 6 juli 2018, 18:30

Hallo Xandorra, ik kan me voorstellen dat je je dat afvraagt. De verlenging is inderdaad ingegaan op 6 juni, waardoor de facturen vanaf dat moment het nieuwe abonnement ook aangeven. De facturen worden altijd een maand vooruit berekend, waardoor je op de vorige factuur ook al voor die periode had betaald voor je vorige abonnement. Op de nieuwste factuur zijn die bedragen sinds 6-6 in mindering gebracht, ze staan bij de regels "150 minuten NW" en "500 MB". Daarmee is die periode al rechtgezet. Het staat er niet heel overzichtelijk, maar het klopt wel :)
Vanaf de volgende factuur wordt alleen de volgende periode op de factuur gezet, waardoor het er een stuk logischer staat. Weet je daarmee voldoende?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo Xandorra, ik kan me voorstellen dat je je dat afvraagt. De verlenging is inderdaad ingegaan op 6 juni, waardoor de facturen vanaf dat moment het nieuwe abonnement ook aangeven. De facturen worden altijd een maand vooruit berekend, waardoor je op de vorige factuur ook al voor die periode had betaald voor je vorige abonnement. Op de nieuwste factuur zijn die bedragen sinds 6-6 in mindering gebracht, ze staan bij de regels "150 minuten NW" en "500 MB". Daarmee is die periode al rechtgezet. Het staat er niet heel overzichtelijk, maar het klopt wel :)
Vanaf de volgende factuur wordt alleen de volgende periode op de factuur gezet, waardoor het er een stuk logischer staat. Weet je daarmee voldoende?
Reputatie 1

Het is mij nu duidelijk
Dankjewel

Reageer