beantwoord

Foutmelding bij activeren simkaart

  • 30 maart 2018
  • 1 reactie
  • 71 keer bekeken

Heb mijn abonnement verlengd. Bij activeren simkaart krijg ik elke keer een foutmeling. "Helaas, het is niet gelukt om je simkaart te activeren. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later nog een keer". Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 30 maart 2018, 22:03

Een al enige tijd durende storing.
Zie dit webcare topic:
https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/melding-simkaart-activeren-lukt-niet-74050
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Badge +18
Een al enige tijd durende storing.
Zie dit webcare topic:
https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/melding-simkaart-activeren-lukt-niet-74050