Foutieve startdatum contract

  • 16 juni 2017
  • 1 reactie
  • 1231 keer bekeken

Al ongeveer een maand geleden heb ik een Telfort simkaart ontvangen. Ik kan er mee bellen (geen internet) en nu ik de Telfort app geinstalleerd heb, blijkt dat al de kosten buiten de bundel zijn! Ik had al contact met de helpdesk gehad en die zeiden dat het met het nummerbehoud te maken had. Ben daarna ook nog bij een Telfort winkel geweest en daar bleek ineens dat de ingangsdatum van mijn contract op 3 julie ligt! Dit terwijl ik tijdens de telefonische bestelling toch duidelijk had aangegeven dat het contract eind mei in zou moeten gaan.

De Telfort winkel kon dit niet wijzigen. Kunnen jullie dit wijzigen en het contract per direct in laten gaan?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Peter, welkom op het forum.

Ik zie inderdaad terug dat de ingangsdatum van je contract op 3 juli ligt. Dat is niet handig nee. Heb daarom een verzoek gedaan naar mijn collega's om dit te laten herstellen. Zodra ik bericht van hen terug het dat het aangepast is, laat ik dit aan je weten.

Reageer