beantwoord

foutief e-mail adres bij bestelling 1701233751

  • 25 januari 2017
  • 1 reactie
  • 277 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb gisteren een nieuw sim-only abonnement besteld. Ik heb geen bevestiging hiervan per mail ontvangen. Vandaag kreeg ik per post de SIM kaart. Ik kan deze niet activeren bij het ontbreken van een activatie code (zou per mail zijn gestuurd). Opnieuw aanvragen van deze code levert ook niets op. Bij raadpleging van het bestelnummer blijkt mijn mail adres ****@telforrrt.nl te zijn i.p.v. ****@telfort.nl. Dit is hoogstwaarschijnlijk waar het fout is gegaan. Ik kan het mail-adres in de bestelling echter niet wijzigen. Kan Telfort webcare dit corrigeren?
icon

Beste antwoord door hjwhoub 26 januari 2017, 17:31

Na 2x bellen met klantenservice opgelost.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 1
Na 2x bellen met klantenservice opgelost.