vraag

Fout mijn Telfort

Sinds 3 december verlengd en zoals de vorige verlenging weer foute uitgangspunten in Mijn Telfort.
Staat 2.7Mb en 175 minuten. Moet zijn: 2+2Mb en 150 minuten.
Telfort… aub weer corrigeren en de juiste gegevens laten zien. Zo heb ik weinig aan Mijn Telfort.

15 reacties

Je hebt gelijk, excuus. Ik zag over het hoofd dat je een abonnement hebt dat maandelijks opzegbaar is. Ik ga dit doorzetten hier voor navraag, kom er nog op terug. De bundel staat wel goed verder en is actief zoals afgesproken, 2 Gb met 150 minuten (met de verdubbeling 4 Gb).

Dag Alex,

je zou nog terugkomen op mijn initiele vraag, maar het blijft stil…
Snappen niet, maar je ziet bij meerdere telecombedrijven wel starheid van systemen. En wordt het contract zoals in dit geval wel nageleefd (zegt Telfort), maar kan je dit als klant niet controleren.
En laat die app nou net voor de klant geschreven zijn......
Heb precies hetzelfde probleem! Zie in mijn Telfort app ook 2,7 GB en 175 min staan, terwijl de bevestigibgsmail van mijn verlenging toch echt 2+2GB en 150 m aangeeft. Bij mijn vrouw hetzelfde....wat is er aan de hand Telfort? Chat medewerkster meldt doodleuk dat ik nu 5,4 GB krijg voortaan? ...snappen jullie het nog?
Telfort???
Dag Alex -Telfort,

Nog geen reactie mogen ontvangen.
Reputatie 5
Badge +8
Je hebt gelijk, excuus. Ik zag over het hoofd dat je een abonnement hebt dat maandelijks opzegbaar is. Ik ga dit doorzetten hier voor navraag, kom er nog op terug. De bundel staat wel goed verder en is actief zoals afgesproken, 2 Gb met 150 minuten (met de verdubbeling 4 Gb).
Dag Alex, einddatum contract is ook al 3 december geweest. Dus jouw redenatie lijkt niet stand te houden. Graag dieper hier in duiken.
mijn vraag nu: hoe kan ik er achter komen hoeveel Mb’s en minuten ik elke maand werkelijk krijg?
daar is mi mijn telfort en de app mede voor bedoeld.
Reputatie 5
Badge +8
Je contract kan ik zeker zien, dat staat verder goed en zoals afgesproken. Dit komt doordat je einddatum in januari is. Dan pakt Mijn Telfort nog de oude versie van je contract. Vanaf volgende maand zou dit geen probleem meer moeten zijn en wordt alles juist weergegeven. Kleine bug.
Dag Alex, ik neem aan dat je mijn contract wel kan inzien, onderstaand wat ik in de app zie.

Reputatie 5
Badge +8
[h4]Hi Arjan. Dit kan ik zo ook niet plaatsen. Zou je hier een screenshot willen plaatsen van wat je precies ziet als je inlogt in Mijn Telfort? [/h4]
Reputatie 8
Badge +17
Vul in je forum profiel je klantnummer en 06 nummer in dan ziet webcare wie je bent zodra ze je topic oppakken
Beide. Zowel in de app als via de computer op mijn telfort inloggen.
Reputatie 8
Badge +17
Zie je de onjuiste getallen in de app of via je mijn telfort mobiel als daarop inloggt
Ja, daar staan de getallen in die ik in mijn telfort wil zien.
Reputatie 8
Badge +17
Heb je de bevestigingsmail van deze verlenging ook gekregen

Reageer